Gå til innhold

litt hjelp her....

Ranger emnet

drein

Anbefalte innlegg

heisann..

kan noen svare meg på et sp.mål?? har ikke veldi peil på akkurat dette...

en bekjent kjører rundt i en bmw 320, (sier det er den eneste av sitt slag her i landet..) har vel 170hk originalt. bilen har original m-chip, hvor mange hk ville det da være mulig å få?? uten turbo..

litt lei av å høre han skryte av alle bilene sine..

er det noe jeg har skrevet feil, bær over med meg... er jente...blond oxo:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by drein

heisann..

kan noen svare meg på et sp.mål?? har ikke veldi peil på akkurat dette...

en bekjent kjører rundt i en bmw 320, (sier det er den eneste av sitt slag her i landet..) har vel 170hk originalt. bilen har original m-chip, hvor mange hk ville det da være mulig å få?? uten turbo..

litt lei av å høre han skryte av alle bilene sine..

er det noe jeg har skrevet feil, bær over med meg... er jente...blond oxo:rolleyes:

Den eneste av sitt slag her i landet ? Er den fersken rosa kanskje ? Det meste av Bimmer 3 serie finnes i flere eksemplarer her i Norge, en 320 har ikke veldig lett for å bli unikt.

Genrellt så får du ca 8-12hk ekstra ved chipping på biler med sugermotorer. Dersom man skifter feks. kam og grenrør så får man kanskje en 12-18hk mer, prepper du en 2 liter skikkelig så kommer du elegant over 200hk - men da koster det som oftest litt penger.

Den har orginal M-chip, men bilen er ikke en M ? Bare undret litt...

Dessuten så er vi svært så overbærende med jenter, særlig blonde - velkommen til bilforumet.net

Jeg kan forøvrig anbefale deg følgende "jentebil" :rolleyes: :

post-460-13804850250629_thumb.jpg

Instant maniac - just add wheels!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel en ganske ny modell ja, 2000/01. cab.. påstår han har fått rundt 240hk nå.. er ikke m-type nei.

kjører rundt i min egen lille "jentebil" jeg, og er veldi glad i den..akkurat passe bil for meg. kan ikke ha for mange hester mellom beina, for da har jeg en tendens til å kræsje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meget mulig det.. vet ikke mer enn han har fortalt meg. gidder ikke diskutere med han, for han blir så hissig:confused: kansje han er redd for at bløffen hans blir avslørt.

bilenepå bildene er greie de, men drømme bilen (som jeg aldri kommer til å få:mad: ) er svensk... *lengter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by drein

meget mulig det.. vet ikke mer enn han har fortalt meg. gidder ikke diskutere med han, for han blir så hissig:confused: kansje han er redd for at bløffen hans blir avslørt.

bilenepå bildene er greie de, men drømme bilen (som jeg aldri kommer til å få:mad: ) er svensk... *lengter*

Vel, kun chip fra 177hk til 240hk er bullshit vaffal .... så mye kan jeg si deg :)

Skal du ha så mye må du ha kompressor eller turbo .... forutsatt at det var 177hk til å begynne med da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

en koeningsegg cc ja... ikke 1998 consept som på bildet.

kunne oxo tenke meg 2000 dodge viper gts-r

ellers var det jo mange bra og fine biler både på gardermoen og rudskogen. Ferrari har vært høyest på lista i mange år, men er blitt forbi gått nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chip gir ca 10-15% mere hk. Så 240 er ikke sant hvis han ikke har gjort mye mere med den. (polert innsug, race kam+++ mye mere)

Hvis du forteller hva farge bilen er, og hvor han kommer ifra, så kan sikkert jeg eller noen andre her på forumet fortelle deg hva som står i bilen. Det er mange som kjenner en som kjenner, så han klarer ikke og gjemme seg bort :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by antheus

Det gjør den nok ikke. For hvis jeg husker rett i farten har den en turbo motor på 230 hk.

Får se om noen her på forumet kan fortelle deg mere om bilen, for jeg kjenner ikke han.

:D

S4 ( C4 karosseri ) 2.2 Turbo - 230hk

S4 ( B5 karosseri ) 2.7 BiTurbo - 265hk

Tror neppe BMW`n til han du kjenner drar fra en B5 S4 i hvertfall.

Forøvrig så var CC`n det enste jeg fant bilde av i farten, men du fulgte vel linken oxo ? *sikle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider