Reodor F Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Jeg står på randen til å anskaffe en 1982 Audi Coupe GT 5S med automat og servostyring. Den er sånn passe shabby, med knust frontrute, litt rust her og der, flekkete innredning, slitne stoler og sprukket dashbord. Hvordan er deletilgangen på denne karosseritypen? Og hva med deleombyttbarhet mellom denne og en vanlig Audi 80 fra samme tidsrom. Jeg tenker i hovedsak på karosseri og innredning, men brems og hjuloppheng er også interessant. Bakluka er forøvrig rusten i nederkant, dog delvis skjult av lerrettape... Noen bilder: Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2+2=quattro Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Jeg vil si ettersom det jeg har erfart så er det meste foran front ruta likt mellom coupe og 80/90. (bortsett fra 4-syl som har radiator foran motor). sedan har vel ikke fram-legg-bare framseter, ellerst er noe likt og dørtrekket er vel litt lengere på coupe. dessuten er det vel produsert en god del mer coupe'r uten quattro, enn dem med. Og jeg trålte lenge i gjennom wv-Audi klubbens forum før jeg fant baklykter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg