hyundaicou Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Hei.. Jeg har en Hyundai Coupe 1998 modell.. Det jeg lurer på da er om noen vet hvor jeg skal dra strømkabelen frem til batteriet? Holder på å bygge anlegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Jeg ha dratt min gjennom brannveggen(ved f;ttene p[ passasjer siden) men jeg har en 1997 modell Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recaro Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Jeg ha dratt min gjennom brannveggen(ved f;ttene p[ passasjer siden)men jeg har en 1997 modell er vel like fra 1996 til 1999 ? hmm, åpne opp lista di på førersiden, der ligger ledningsnettet til alt elektrisk bakover, så følger du bare kabelen ;) er vel ikke no sjakktrekk og begynne å borre hull i torpedoveggen Siter - "97" Hyndai Coupe, 2.0 140 - "89" modell fotgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 jeg borret ikkje no hull jeg. Va bare [ ta ut en "propp" :P ..og hvorfor har jeg amerikansk tastatur p[ denne siden? Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyundai Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 Jeg trakk den inni skjermen på fører siden, over pedalene i retning skjermen så finner du et hull. Skal se om jeg ikke finner DIY. Siter `98 Hyundai Coupe `00 Hyundai Accent Team KSR KoreanStreetRacing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyundai Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 Her er en grei DIY http://www.rdtiburon.com/index.php?showtopic=8100 Siter `98 Hyundai Coupe `00 Hyundai Accent Team KSR KoreanStreetRacing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 Ta av lista langsmed dør treskelen, samt kick panel venstre side . under sikringboksen der sitter det en slags isolasjonsplate type grå ..ta av denne. evt bare løsne i nerkant. Bak her er det hull ut til skjermbuen, start ved å trekke kabelen gjenom dette hullet. litt klønete å få kabelen over plast innerskjermen men til slutt dukker den opp like ved batteriet. Slik gjorde jeg det på min facelift modell . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg