wu-style Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 hvilken weber forgasser passer best til golf 2 1,8..? som er lett å tilpasse, å hvilken ford modeler er det som har...? Siter Audi S4 c4: 034 High output coils , Rs2 manifold , KKK K26turbo , Magnector plug wires , Wg spring preformance. maped by 034 Motorsport. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pontiac Fiero GT 3,0 Tubo: Garret T3 / T4E Stage 3 , Haltech E6GMX , 500lb injectores , Comp Cam , Forged pistons , Hiflow gas and oil pump , Ferita exhaust 2,5. Custom maped by Anders Ringstad Dyno: whp 380hp / 590nm ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Weber 32/36 DG(A/E)V passer på med enkle modifikasjoner av innsuget, det samme gjør Weber 36/36 DCD da den har samme innfestning. DGAV står på eldre Sierra 2.0L, DCD står på Ford sin V6-motor. Disse gasserene er også å finne på noen eldre Volvo. Bilde av DGV 5A på 1.8 8v Audi (samme motor som i Golf) . Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chall Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Webber? type spindelvev maskin? :D Siter -Volvo 740 T6 prosjekt- - Bruksbilen: Volvo 940LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wu-style Skrevet November 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 hvordan ser jeg forskjel på disse weberne..? er dette noe som står gravert på de...? Siter Audi S4 c4: 034 High output coils , Rs2 manifold , KKK K26turbo , Magnector plug wires , Wg spring preformance. maped by 034 Motorsport. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pontiac Fiero GT 3,0 Tubo: Garret T3 / T4E Stage 3 , Haltech E6GMX , 500lb injectores , Comp Cam , Forged pistons , Hiflow gas and oil pump , Ferita exhaust 2,5. Custom maped by Anders Ringstad Dyno: whp 380hp / 590nm ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wu-style Skrevet November 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 er det noen som hvet delenr på på de webberne. blir litt letere å lete på huggerne da Siter Audi S4 c4: 034 High output coils , Rs2 manifold , KKK K26turbo , Magnector plug wires , Wg spring preformance. maped by 034 Motorsport. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pontiac Fiero GT 3,0 Tubo: Garret T3 / T4E Stage 3 , Haltech E6GMX , 500lb injectores , Comp Cam , Forged pistons , Hiflow gas and oil pump , Ferita exhaust 2,5. Custom maped by Anders Ringstad Dyno: whp 380hp / 590nm ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 hvordan ser jeg forskjel på disse weberne..? er dette noe som står gravert på de...? I nedre del av down-draft-Webere står det hvilken type det er, altså på festeflensen mot manifolden. På liggende Webere står det på toppdekselet. Weber DGV - manuell choke Weber DGAV - vannstyrt automatchoke Weber DGEV - elektrisk automatchoke Weber DCD - finnes i flere utgaver! For flere bilder: http://www.webercarbsdirect.com/Carburetors_s/2.htm Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 eg har ein DGAV 32/36 tilsalgs for 600kr. det følger med det meste da. -litt div slanger -overgang mellom gasser og innsug -litt div dyser og deler til gasseren når eg hadde denne gasseren på bilen så fekk eg problemer med at det kom ut olje fra veihusventilasjonen, så derfor modda eg ein ny toppdeksel og lagde til ein oilcatch tank med filter slik eg ikkje grisa til med olje i motorrommet. for meir info kontakt meg på PM. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 Eller du kan gjøre som dette, men det koster langt mer enn det Jettamaster skal ha for sin gasser (som forøvrig fungerer aldeles utmerket) ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thor_no Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 dette med weber fra ford i golf/jetta 2 er vel litt sånn bilcross fenomen. noen som har prøvd dette i forbindelse med eu kontroll? hvordan er det med plassen under panseret? hva med luftfilter? Siter thor 1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi. Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 Har prøvd det ja. Avgass 0,80 (CO) med 32/36 DGV og katalysator fjernet. Er god plass under panseret og filter som passer rett på finnes i handelen (flere typer). Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badbusa Skrevet September 30, 2011 Rapporter Share Skrevet September 30, 2011 vurderer samme konverteringa hardt på min golf 1 , 1.6 adapter lager jeg lett men hvordan kobles denne gasseren opp mot golf ledningsnett ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2011 Ledningsnett? Er ingenting elektrisk på en Weber 32/36 DGV. Den skal ha bensintilførsel, gasswire og chokewire. Finnes også som DGAV, (vannstyrt automatchoke) og DGEV (elektrisk choke). Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badbusa Skrevet Oktober 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2011 ahh er vell den med vannstyrt som står orginalt på ford sierra ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg