jones Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Det er vel påbudt med BÅDE blastshield over planetgirene, OG flexplata uansett i dragracing?? Bestillte "det jeg trengte for å få kjøre sportsman" og fikk bare plata som går over planetgirene.. Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nova68 Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Det er vel påbudt med BÅDE blastshield over planetgirene, OG flexplata uansett i dragracing?? Bestillte "det jeg trengte for å få kjøre sportsman" og fikk bare plata som går over planetgirene.. Mener at du trenger deksel over flexplata når du paserer 9,99 eller 217kmt Deksel for planet giret trenger du nå du paserer 10,99 Regelverket finner du på Ndrg link regelverk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet November 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Stemmer nokk det! takk skal du ha ;) Det sto litt uspesifikt i boka under generelle tekniske regler, men når jeg leste igjennom for ET racing (sportsman, og top sportsman) så sto det akkurat det samme som du sa :) Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Stemmer nokk det! takk skal du ha ;)Det sto litt uspesifikt i boka under generelle tekniske regler, men når jeg leste igjennom for ET racing (sportsman, og top sportsman) så sto det akkurat det samme som du sa :) nå kan du gjøre om den tråden her til en tråd om (dyeret) deres ,,så vi får se færske bilder i fra ferden mor våren vi venter i spenning:disco Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg