vorsteh Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Har nettopp byttet jobb og må fra nyttår pendle ca 120 km per dag. I den forbindelse er jeg ute etter en rimelig pendlerbil. Jeg kommer helt sikkert til å kjøre denne bilden til den en vakker dag "dør". Har tenkt på en 3-4 år gammel Berlingo, Connect, Kangoo, Combo eller Caddy. Er det noen som har erfaring med disse som pendlerbil? Det viktigste for meg er at den er rimelig i drift og at bilen har bra lastekapasitet til bagasje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai_G Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Skoda Pickup da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vorsteh Skrevet November 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Takk for bra tips. Glemte å si at jeg har en hund, og da blir nok pickupen litt i det kaldeste laget for min firbente venn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Toyota Avensis, men ikke kjøp alt for liten motor. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 toyota corolla fra midten av 90-tallet. skuddsikker kvalitet og lavt forbruk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg