Gå til innhold

Felger fra biltema?

Ranger emnet

craxz

Anbefalte innlegg

Noen som har noen erfaring med felgene fra biltema?

Regner med at det ikke er noe hardcore, men blir de levert skeive?

Skal sitte på en Polo, så er begrensa med krefter i saken, er dama som kjører så blir ikke kjørt svin (tror jeg) ..

Noen som har noe å si?

- Volvo S60 2.4 BSR - Volvoen! - Mazda Miata 1.6 - Konebilen

X Morris Marina 1.3 Deluxe - SPIKER - X Nissan X-trail 2.2 DCI - DRITTBIL! - X VW Passat 1.8 - SOLGT - X Rover 216 GTi 16v Twin Cam - SPIKER - X Mercedes Benz 209D - Russebilen - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama ville ha samme felgene som meg, men var vist "dyre" å få i 15" i forhold til at det var 15", merka meg da at biltema felgene var temmelig like, om ikke identiske.. ga 6 løk for 18" mine (spesial pris) og ho måtte vist gi over 5 for samme bare i 15"

felgen min:

feelg.JPG

Biltema felgen:

biltema.JPG

- Volvo S60 2.4 BSR - Volvoen! - Mazda Miata 1.6 - Konebilen

X Morris Marina 1.3 Deluxe - SPIKER - X Nissan X-trail 2.2 DCI - DRITTBIL! - X VW Passat 1.8 - SOLGT - X Rover 216 GTi 16v Twin Cam - SPIKER - X Mercedes Benz 209D - Russebilen - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sant så sant, biltema kan ha mange gode varer.

men også som ryktene sier, dårlige varer.

Kjøpte en 1/2" skralle, den har holdt i 4 år. med 1meter forlengning. like god :)

3/8 skralle, uten forlenging, holder ennå.

men koppene deres er ikke like god da. har sprengt noen derifra, men klart: de har fått sin behandling, hehe.

skulle til å kjøpe felger derifra, men glemte det etterhvert.

Seat Leon 1.9 TDI PD

Chevrolet Tahoe SC x

VW Corrado G60 x

Audi 80 x

Jetta GTI x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo være helt kurrant med sånne felger på bilen til dama hvis hu syns de ser greie ut? Er vell ikke så mange jenter som bryr seg så veldig om hvor sånne ting kommer fra bare det ser greit ut? Er liksom litt annerledes enn klær for de...:P Det er det ihvertfall med dama mi :)

Noen barn er brune som et nystekt brø'

Noen barn er gule og noen barn er rø'

Noen barn er hvite, noen nesten blå.

Meget er forskjellig - men det er utenpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo selvfølgelig ikke biltema selv som lager de felgene.... Derfor er jeg ganske sikker på at de holder samme (middels) kvalitet som andre billigfelger hos sharif, hussein, al-jazeera eller dekkdiktatoren.no

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider