Hersker Hans Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 fikk tilbud på en auburn diffsperre med lager og shims til 4800 inkl mva, noen som vet om det er en god pris/god diff? jeg har tenkt til å kjøre litt på bane etterhvert, bare for moroskyld, det beste er vel kanskje diffbremse, noen som har vært borti denne diffen? Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Originally posted by Hersker Hans fikk tilbud på en auburn diffsperre med lager og shims til 4800 inkl mva, noen som vet om det er en god pris/god diff? jeg har tenkt til å kjøre litt på bane etterhvert, bare for moroskyld, det beste er vel kanskje diffbremse, noen som har vært borti denne diffen? Auburn lager bra differ de men de har flere typer så åssen type er det? vDe vanlig lamell diffene de lager er bra de og prisen er grei den siste jeg hørte kosta sånt rundt 6000 her i Norge. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Oktober 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Tror jeg går for den. Lurte litt på hvor sofistikert den var, og hvor sofistikert den trenger å være liksom. Hvis sperra ikke humper gjennom svingene når jeg kjører normalt, og låser begge bakhjulene når jeg spinner/sladder gjennom en lang sving, og tåler litt juling er jeg fornøyd, så er det en fordel om jeg ikke trenger å kappe under bilen fordi klokka er stor evt, Han jeg skal kjøpe den av monterer samme sperre på en 4 x 4 med 39" hjul, det var derfor jeg lurte på om dette var en enorm sak, jeg får dra å hente en sånn da, og begynne med å få på den, siden kassa mi drøyer litt :-( Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Originally posted by Hersker Hans Tror jeg går for den. Lurte litt på hvor sofistikert den var, og hvor sofistikert den trenger å være liksom. Hvis sperra ikke humper gjennom svingene når jeg kjører normalt, og låser begge bakhjulene når jeg spinner/sladder gjennom en lang sving, og tåler litt juling er jeg fornøyd, så er det en fordel om jeg ikke trenger å kappe under bilen fordi klokka er stor evt, Han jeg skal kjøpe den av monterer samme sperre på en 4 x 4 med 39" hjul, det var derfor jeg lurte på om dette var en enorm sak, jeg får dra å hente en sånn da, og begynne med å få på den, siden kassa mi drøyer litt :-( Skal du ha den i din std 10Bolt? Husk at det er masse utgaver av 10Bolt du har fra 6,5" til 8,5" kronhjul i den de minste er ikke noe og ha. Skal du gasse som du skal på bare bør du ha den med 8,2" eller 8,5" kronhjul de satt std på Camaro, Chevelle osv fra 68-72 mener jeg men bakakselen kan jo være bytta siden det. Skal du ha den ned og fra hverandre ta ut stikkakslene og sjekk annlengsflata til de yttere lagere er den kaputt trenger du nye stikkaksler også da lageret ruller rett på de. Bytt uansett lagera når du skal ha det i deler alikevell. Bare sjekk at den Auburn diffen du får er lammel ikke sån kile sak ala Detroit Locker de funker ikke overhode på bane. Lykke til Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Oktober 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 ok, mye bra informasjon her. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.