HOOSIER Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Hei. Er ny på forumet, så her kan alt skje...:drunk: (fantes ikke data når jeg gikk på skolen)He,he Har en rød 66 4 dørs amazon med air ride+ masse annet snadder, for dem som liker det. Så jeg tenkte at dette måtte være et bra forum for den. Hvis det er noe intresse for det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 ja:) Sleng ut bilder.. http://www.photobucket.com om du ikke har;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lownslow Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Ja dette gleder vi oss til. :hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOOSIER Skrevet November 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 ja:)Sleng ut bilder.. http://www.photobucket.com om du ikke har;) Hvordan får jeg bildene fra denne linken og inn her da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOOSIER Skrevet November 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Ja dette gleder vi oss til. :hello: Ja det gjør vi!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzeimer Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 Hvordan får jeg bildene fra denne linken og inn her da? http://amazon.forum.bilia.se/phpbb2/viewtopic.php?t=1740 her står det forklart på svensk, men det går nok greit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrik121 Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 Høres veldig spennende ut, har fått sansen for 4-dørs selv i det siste, selv om 2-dørs lenge har vært favoritten. Luft-fjæring trenger jo heller ikke være helt feil, Amazonen blir jo en helt annen bil når den slikker asfalt :) Siter 1970 Volvo Amazon - deler ønskes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOOSIER Skrevet November 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 Det er forresten den røde som ligger under motivasjonsbilder... Det kommer bilder når jeg klarer å legge de ut...:Devil: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOOSIER Skrevet November 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 [/img] [/img] [/img] Her er noen bilder tror jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lownslow Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 Her er det også noen. [/img] .[/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spirit_of_åsen Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 Gromt, morsomt å se;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOOSIER Skrevet November 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 [/img] [/img] [/img] Dette må vel være noe å glane på.. Kommermerbilderettervært..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 Den der er noe så sinnsykt grym! Sett den x antall ganger (regner med at dere har vært på en der fylleturer med den). Du holder til på ise eller? Stått noe dragracing greier der før såvidt jeg husker? Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 Dødstøft! Digga ståfelga:) Så ut som ett fint motorbygge også Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOOSIER Skrevet November 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 Den der er noe så sinnsykt grym! Sett den x antall ganger (regner med at dere har vært på en der fylleturer med den).Du holder til på ise eller? Stått noe dragracing greier der før såvidt jeg husker? Ja det stemmer det.. Smaker bra med kildevann i den bilen:cheers: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg