spetter Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 er det noe som skjer oppe hos deg for tiden æ? kommet noe lenger med folkrace bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOOSIER Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 er det noe som skjer oppe hos deg for tiden æ? kommet noe lenger med folkrace bilen? Ja fjortenton er snart klar for gassing den, fikk lagd ferdig eksosen igår så nå hjelper det. Håper på å starte opp den i løpet av uka.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spetter Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Fått prøvd folkrace bilen i helga da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOOSIER Skrevet April 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Fått prøvd folkrace bilen i helga da? Ja visst... skal til Aremark i morgen også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 fikk prøvd den på momarken oxo så jeg... Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOOSIER Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 fikk prøvd den på momarken oxo så jeg... Ja bilen gikk som bare f..n den, men sjåføren trenger vel mye kjøre trening... Ikke dårlig å ta starten fra en 240 med 2,6l motor... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 syns ikke sjjåførn var så ille jeg, hehe, kansje litt vel iverig på gass pedalen og når det da er grus på asfalten så blir det brått breit, hehe Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Ser at stakkaren står og "tar seg en pust i bakken" for tia på utsiden av garasjen... Drita tøft stuk på den vet jeg... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tyggern Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Du måtte dra tidlig på søndag så jeg.... Og jeg som hadde håpet å få testet formen min mot deg.... Siter Tyggern:04 V70N titanium sport edition 96 945 turbo(bruks kjærre) 01 VW polo 6n2 colour concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOOSIER Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Du måtte dra tidlig på søndag så jeg....Og jeg som hadde håpet å få testet formen min mot deg.... Ja vi måtte i komf.. Vi får prøve neste gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo d6 Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Åssen blir bilen og kjøre med air ride da? Komfortabelt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet August 12, 2008 Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Jøje meg, ja her er jo grombilen som gjorde at jeg virkelig satte igang søket etter Amazon for alvor.. Nå har jeg omsider funnet og handlet bil etter snart ett år med grundig søk. 2 dørs vel og merke, med det var fordi jeg ønsket 2 dørs framfor 4 dørs. Men ellers var det Amazonen din Hoosier som hele tida var mitt forbilde når jeg lette etter bil ;) Så bilder av den inne på en annen tråd her den gangen, og jeg falt pladask minst like flat som det Amazonen din er på det laveste. :D Nå er det 140 bakaksel på den jeg har handlet, så jeg er litt i tvil om åssen felger jeg skal satse på.. Ville i utgangspunktet ha samme sort felger som det du har, men vet at det ikke går med 140 bakakselen. Må i tilfelle korte akselen først.. Men det er det meget mulig jeg gjør også.. Så får jeg vel se om jeg ikke snubler over et air ride sett også etterhvert ;) Den bilen din er bare rå!! Det skal du f... meg ha!! :eddie :win Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Konge bil, råeste amazonen jeg har sett! :win Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 hørte noen stygge rykter om denne jeg?? er de sanne? Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg