HOOSIER Skrevet September 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 hørte noen stygge rykter om denne jeg??er de sanne? Javisst er de sanne... Ble stoppet på vei til Rudskogen på siste gatebil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 144 DeLuxe Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Hei, blir bae råere og råere amazonen:D hvilket oppsett er det på blokka og toppen du har? er det 45 weberne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOOSIER Skrevet September 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Hei, blir bae råere og råere amazonen:Dhvilket oppsett er det på blokka og toppen du har? er det 45 weberne? Takk for det. Motoren er en 8 bolt som er borret til 92mm og har b21 stempel. Lettet svinghjul med RAC clutch fra KG. KG6 kam og korte støtstenger. Toppen er en e-topp som er ombygd med 46-38,5 ventiler og meget bearbeidet. Det sitter 45 webere på den. Kjørte med en standard bunn ifjol nesten uten komp. og da bremset den 150HK på hjula og 179hk i motor... Tror ikke det er noe mindre nå..:) Har du fått bygd noe motor ell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spetter Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Hællæ er det noe liv på berget om degen eller. ble det noe skjæring av vinduer i dag æ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyggen Skrevet Januar 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 Dårlig med bilder ennå. Byttet ut fjørene medluft belgene, de står på akkurat samme sted men måtte jo bygge om nedre bære bro framme og flytte dempren fram for den står jo inne i fjøra. Bak så laget jeg nytt feste oppå akselen. Hvor har du plasert øvre festet til dempere(foran)Hadde vore fint med noen flere bilder,både forran og bak..Vurdere air rides på kjerra mi eg å..Skjer det noe mere med amazonen da???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOOSIER Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Hvor har du plasert øvre festet til dempere(foran)Hadde vore fint med noen flere bilder,både forran og bak..Vurdere air rides på kjerra mi eg å..Skjer det noe mere med amazonen da???? Øvre feste er montert på innerskjermen. Skal ta bilder når jeg tar det av, skal på tilsynet med den til våren. Bilen står fortiden på låven til en kompis i vente på ny varm garasje. Vurderer salg etter visning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvopajese Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 øvre feste er montert på innerskjermen. Skal ta bilder når jeg tar det av, skal på tilsynet med den til våren. Bilen stårfortiden på låven til en kompis i vente på ny varm garasje. Vurderer salg etter visning. pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOOSIER Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 pris? Mange prisklasser.. 99 med alt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850spirit Skrevet April 27, 2009 Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 Hei, jeg er fransk, jeg forberede en Volvo Amazon fra 1962, 4 dører jeg vil se mer på suspensjon, jeg forbereder meg Amazon på samme prinsipp Ville du bilder av etableringen av pneumatiske systemet på fronten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merc190E2,3-16vturbo Skrevet Juli 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2009 Hvordan går det med zonen? Tror jeg så den da jeg var på vei hjem ifra fredrikstad for 1 1/2uke siden(søndag)den stod ute, var ganske rå! Så også en som var ganske lik litt lengre oppover vegen :) Hvis det ikke var omvendt :P Siter 1986 Mazda 626 jordebil 1969 Opel Rekord C 2d sedan, Azurblau, msw felger No turbo shit, but still no real power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juli 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2009 Har kjøpt meg rød amazon selv nå, er 2 dørs da:) Så liker å titteinnom her for inspirasjon:) Veldig lekker amazon! Kommer du på rudskogen 19,juli? hadde vært kos, kunne jeg tatt en titt på kjerra di:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyggen Skrevet September 22, 2010 Rapporter Share Skrevet September 22, 2010 Hva skjer med Amazonen Hooiser? Sålt eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOOSIER Skrevet September 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2010 Hva skjer med Amazonen Hooiser? Sålt eller? Ja god bilen er solgt. En veldig ivrig herremann fra trønderlag kom å kjøpte i sommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg