HOOSIER Skrevet November 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 Dødstøft! Digga ståfelga:)Så ut som ett fint motorbygge også Ja motoren er i form den, bremset 150 på hjula hos Alf Eng her i sommer. Hjula er for vinter lagring... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast_740 Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 Den bilen din er bare nyyydlig! Siter Biler nå: 1990 740(FK,940 etc) 1973 144(bruksvogn) 1987 740 (bruksvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alfert Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 Så jo helrått ut dette her, har du noen bilder av ai ride'n? og monteringa av den? Mere bilder er ønskelig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyggen Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 hallo. Hvilken dim har du på felgenne dine?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Ja det stemmer det.. Smaker bra med kildevann i den bilen:cheers: Hehe.. Mener å ha observert den på diverse råners rundt om.. Kildevannet smaker desidert best når den er kjøpt for svartepenger eller smugla og drikkes i en heftig bil. hehe. Kjenne du han som lånte den grønne bussen i bakgrunnen i sommer? Var i forbindelse med noe offroad greier. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOOSIER Skrevet November 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 hallo. Hvilken dim har du på felgenne dine?? Dimensjon er 8-18... Satt de rett i dreibenken å fikk gjort om offsetet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOOSIER Skrevet November 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Hehe.. Mener å ha observert den på diverse råners rundt om..Kildevannet smaker desidert best når den er kjøpt for svartepenger eller smugla og drikkes i en heftig bil. hehe. Kjenne du han som lånte den grønne bussen i bakgrunnen i sommer? Var i forbindelse med noe offroad greier. Hvor var det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast_740 Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Så jo helrått ut dette her, har du noen bilder av ai ride'n? og monteringa av den? Mere bilder er ønskelig... ja! få opp bilder... Heftig rått med kompressor og magnetventiler til å styre! FLER BILDER,FLER BILDER,FLER BILDER,FLER BILDER,FLER BILDER,FLER BILDER,FLER BILDER,FLER BILDER,FLER BILDER,FLER BILDER!!!:afro Siter Biler nå: 1990 740(FK,940 etc) 1973 144(bruksvogn) 1987 740 (bruksvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOOSIER Skrevet November 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 ja! få opp bilder... Heftig rått med kompressor og magnetventiler til å styre! FLER BILDER,FLER BILDER,FLER BILDER,FLER BILDER,FLER BILDER,FLER BILDER,FLER BILDER,FLER BILDER,FLER BILDER,FLER BILDER!!!:afro Skal ta fler bilder til helga... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spetter Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 nå får jeg endelig skrevet her inne jeg å. blir det noe fler bilder av bilen snart eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rodder2007 Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 hoosier i have sent you a personal message Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rodder2007 Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Hei, mitt navn er Tim og jeg er fra Belgia. Amazonen din ser virkelig bra ut. Jeg har lenge sett etter noen som har montert luftfjæring og store hjul på Amazon. Jeg tenker å gjøre det samme, men er interessert i bilder og infoom hvordan du har gjort ting. Hvilke innpress, bredde osv. er det på dine felger? Her i Belgia må vi bestille felger, da ingen har noe med riktig boltsirkel på lager. På forhånd takk for svar. mvh Tim De Waele do you speak english? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOOSIER Skrevet November 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Hei, mitt navn er Tim og jeg er fra Belgia. Amazonen din ser virkelig bra ut. Jeg har lenge sett etter noen som har montert luftfjæring og store hjul på Amazon. Jeg tenker å gjøre det samme, men er interessert i bilder og infoom hvordan du har gjort ting. Hvilke innpress, bredde osv. er det på dine felger? Her i Belgia må vi bestille felger, da ingen har noe med riktig boltsirkel på lager. På forhånd takk for svar. mvh Tim De Waele do you speak english? Hey Tim! Tryed to send you a message yesterday, but have tryed one more time today. I think I did something wrong the first time! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rodder2007 Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 hey i've received you message thank you Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2slow Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Bra den Amazonen der!! Pål bruker å få riktig stuk på bilene sine!! :thumb Har jo vært ganske hardt senkepress på Borgenhaugen noen år!! :partyon: Siter - 90 VW Taro(hilux) 2wd - 77 VW Polo I - 55 VW 1200 - Primer - 89 Vw Corrado G60 - "Delebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg