kaliber Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 hehe, ja ikke sant;) koster vell rundt 35 lapper for disse uten dekk.. så er bare å spare:D hva med felgene du har, betalte pr stykk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Det der er den råeste amazonen jeg har sett.. Har du noen specs på motor/drivverk? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOOSIER Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 hehe, ja ikke sant;) koster vell rundt 35 lapper for disse uten dekk.. så er bare å spare:D hva med felgene du har, betalte pr stykk? Jeg måtte gi 14 laken for de pga høyere dollar kurs for 3 år siden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOOSIER Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Det der er den råeste amazonen jeg har sett.. Har du noen specs på motor/drivverk? Takk for det.. Motor info: B20 som er borret 0.30. Stål drev. Crommoly støtstenger. Enem H3 kam. Grov vippebrygge tilpasset av Tor Øyvind Skinne. Toppen er laget av Olausen motorsport i Skjeberg med 44-38,5 ventiler og maks høvlet. Volvos gule ventilfjører. Kort insug. 45 Weber med store hals ringer. Orginal eksos manifold, 21/4 rør med 2 lyd dempere. Facet bensinpumpe. RAC clutch. org.svinghjul,kasse og bakaksel. Bremset 179hk i motor og 150hk på driven ved 7000 omdr. hos Affen... Skal ut med motor i vinter å få balansert veivparti. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Jeg måtte gi 14 laken for de pga høyeredollar kurs for 3 år siden.. hehe, ikke belli altså;) kor du bestilt fra da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOOSIER Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 hehe, ikke belli altså;)kor du bestilt fra da? Northstar trading i Fredrikstad... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rodder2007 Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Hey hoosier, when do you think you will have the pictures for me? greets Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-164E Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 DRA MEJ BAKLENGS I VIFTE REIMA FOR EN RÅ AMAZON!! :respect Siter Volvo 164 e bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 haha, nå husker jeg hvor jeg så den første gang og!! sto fint utstil på plena in til rudskogen den der;) vi putra gul amazon 70 mil nedover, så var et trivelig syn å se at folk fra sør også kjører vetteran;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOOSIER Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Ja det stemmer det at du så den der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOOSIER Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Her er noen nye bilder som ble tatt i helga... [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOOSIER Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Sinnsykt tøft!:) men er det en "lakkskade" på venstresida med bagasjelokket? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOOSIER Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Sinnsykt tøft!:)men er det en "lakkskade" på venstresida med bagasjelokket? Ja koffertlokket gikk på kantene så det måtte jo gjøres noe med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOOSIER Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Er intressert i langslag veiv og råder til B20 8 bolt eller B23, helst 88 eller 90 slag så hvis noen vet om noe så takker jeg for det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg