Euro-96 Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Steike fine bilder du har der,men vær så snill å krymp de litt er du snill.. Modemet mitt dauer her se. Skal du bygge rally-storvolum altså?? Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOOSIER Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Steike fine bilder du har der,men vær så snill å krymp de litt er du snill..Modemet mitt dauer her se. Skal du bygge rally-storvolum altså?? jepp big block volvo.. Har tatt over den splitt nye 2,2l til Stig T. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Ja da så. Flere gir å sperre å sånt og da heller?? Skjønner ikke at jeg gidder å skrive med deg om sånt da jeg nesten kan pesse bort til bunkersen din..lol Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOOSIER Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Ja da så.Flere gir å sperre å sånt og da heller?? Skjønner ikke at jeg gidder å skrive med deg om sånt da jeg nesten kan pesse bort til bunkersen din..lol For det første skulle en vel ha lagt seg snart... Fikk tak i clutch hus fra B2O til M46 idag så jeg vet ikke hva det blir til. Har ikke lyst til sette kappeskiva i den bilen her akkurat... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 For det første skulle en vel ha lagt seg snart...Fikk tak i clutch hus fra B2O til M46 idag så jeg vet ikke hva det blir til. Har ikke lyst til sette kappeskiva i den bilen her akkurat... Men da tar vi kvelden sjef! Drøm søtt om senka biler og brølende webrer.. Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Har du lagd nye jekkfester? Eller bare korta inn dem? Hvor fikk du kjøpt airriden, og ca pris..? hehe..Ble mye mas her nå..:) Meget pen bil du har. Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E23Dude Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 SAAATAN den Amazon din er skamrååå :yummy: fikk lyst på en 4dørs vesiden av 2dørsen min :cool: sikkert mangen som har spurt deg om det før, men kor kjøpte du airride kittet og ka kostet det`:drunk: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOOSIER Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Kjøpte luft belgene,kompressor,styreventilene,brytere og trykk målere fra usa, slanger og fittings fra Tess. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOOSIER Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Har du lagd nye jekkfester? Eller bare korta inn dem?Hvor fikk du kjøpt airriden, og ca pris..? hehe..Ble mye mas her nå..:) Meget pen bil du har. Har man laget en tråd så må en regne litt mas.. Det er morro at folk liker bilen da. Jekkfestene er orginale,de legger seg akkurat på bakken med stål felgene. Airriden er kjøpt i usa og noe hjemme her. Mange firmaer i Sverige som har dette på hylla nå. Kostet meg ca 15 laken... Skjekk ut Gotrading.se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spetter Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Ser at kamera kællen endelig har kommet hjem fra sahara. fete bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 ok, takk for tipset.. Mye bedre alterativ dtte enn kappafjærer, hvis det er godkjent da..:) D er vel bare å begynne å spare d.. Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E23Dude Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Er airride godkjent hos Satans Vegvesen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tyggern Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Ja dette er en flott volvo, får nesten lyst på en amazon selv. kansje herregårdsvogn mer airride og weld racing felger. sammen med en real "big block" volvo hehe... Holdt på å kjøre av veien hver dag jeg møtte denne på sandesundsbrua. de koster flesk de strokede veivene fra KG... kunne vært artig og prøvd det selv i min... bruker du stempler fra B21A 2.overdim smidde mahle? 93mm. Siter Tyggern:04 V70N titanium sport edition 96 945 turbo(bruks kjærre) 01 VW polo 6n2 colour concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOOSIER Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Er airride godkjent hos Satans Vegvesen? Mange eldre amrikanske biler kom jo med det orginalt og det har jo blitt ettermontert i en del år nå, men det er nok ikke lett å få det godkjent på en europeisk bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Er airride godkjent hos Satans Vegvesen? Må vel være montert av godkjent verksted for å få det godkjent her i Norge. Vet om noen som har dratt ned til tyskland og montert det på verksted der, og de har fått det godkjent å skrevet inn i vognkortet. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg