Gå til innhold

4 door med airride

Ranger emnet


HOOSIER

Anbefalte innlegg

Min er også bygget på E topp.

den motoren er så å si lik min den, bare jeg har 6bolta.

fikk du med bremsepapirer eller skal du til affen?

den toppen er ikke ulik denne da? (min)

1209_P5040272_1.jpg

fikk en liten overhaling i sommer!

1209_P5080269_1.jpg

 

tenke meg en tur til affen til våren å ta siste finjusteringen, se hvor langt unna jeg er på egenhånd.

har kjørt den stort sett hver dag i hele sommer, gikk med et sett dekk gitt.

fint drag i motoren med den kammen også, kan slippe den ned til rundt 1500-1600rpm i fjerde og den drar godt når gir gass..

gutta på sarpsborg motorverkset ballanserte og vektjusterte heler veiv partiet mitt med clutch, fornøyd med det.

 

har du bilder av løsningen din bak med airride?

sees vel på skogen når snøen forsvinner!!

Tyggern:04 V70N titanium sport edition

96 945 turbo(bruks kjærre)

01 VW polo 6n2 colour concept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 177
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Min er også bygget på E topp.

den motoren er så å si lik min den, bare jeg har 6bolta.

fikk du med bremsepapirer eller skal du til affen?

den toppen er ikke ulik denne da? (min)

1209_P5040272_1.jpg

fikk en liten overhaling i sommer!

1209_P5080269_1.jpg

 

tenke meg en tur til affen til våren å ta siste finjusteringen, se hvor langt unna jeg er på egenhånd.

har kjørt den stort sett hver dag i hele sommer, gikk med et sett dekk gitt.

fint drag i motoren med den kammen også, kan slippe den ned til rundt 1500-1600rpm i fjerde og den drar godt når gir gass..

gutta på sarpsborg motorverkset ballanserte og vektjusterte heler veiv partiet mitt med clutch, fornøyd med det.

 

har du bilder av løsningen din bak med airride?

sees vel på skogen når snøen forsvinner!!

 

Ja det ligner veldig på den, men den jeg har i bilen nå

er det 38,5-44 ventiler. Den nye toppen har 40-44 ventiler

og er egentlig laga til turbo vist..

Hva tror du om det?

Den nye motoren er ikke ferdig montert ennå, bare bunndelen

er klar så vi må en tur til trøgstad til våren..

 

Har ikke noen bilder av det bak, luft belgen står der fjæra

står orginalt så det var nesten bare å montere rett på.

 

Vi kunne jo tatt en juger kveld før snøen forsvant,

lenge til våren vettu...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regnet med at det var løsningen bak.

 

Min er det 46-38,5 ventiler og klaringen mellom er lik null.

Men jeg mente turbo toppene hadde senket kompresjon jeg, altså ikke høvlet og større forbrenningsrom en orginalt.

 

for steg 5 toppen er det jo 46-40 ventiler i men da må ventil styringene flyttes fra hver andre. de flyller igjen og flytter begge ventilene faktisk.

skal ikke brukke rullevipper da? lyst til og bytte til det på min.

 

 

jeg er en J@vel til å juge! hehe :P

Tyggern:04 V70N titanium sport edition

96 945 turbo(bruks kjærre)

01 VW polo 6n2 colour concept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det ryker noe sinnsykt av den...

 

Affen så ikke pc sin engang når han satt inne i bilen

og bremset den, fikk juling kan du si...

 

oi da, såppas ja..

 

har aldri hatt noe sukses med disse b20 motorene vi men..

folk skryter di lankt opp i skyene, men syns det bare er driten jeg...

men i amazon så må det nesten vere b20 syns jeg!

skakking passer ligsom ikke inn i den bilen

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

______________

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og pv turbo var en tur over grensa igar

for å se om de hadde noe snadder til oss og det hadde de...

pv turbo handla 3 stk 531 topper og en 16v topp til pv`n.

Jeg så på en 90mm langslagveiv til b20`n som var ny slipt.

Svensken anbefalte smidde 92mm porsche stempel med 22mm kryssbolt og

mitsubishi evo 6 råder til en overkomlig pris.

Med 92mm boring og 90 slag så snakker vi 2392ccm og

da burde vel zorgen flytte på seg.:driving

De hadde bremset en slik motor i fjor og den

ga 227hk i en bilcross bil.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og pv turbo var en tur over grensa igar

for å se om de hadde noe snadder til oss og det hadde de...

pv turbo handla 3 stk 531 topper og en 16v topp til pv`n.

Jeg så på en 90mm langslagveiv til b20`n som var ny slipt.

Svensken anbefalte smidde 92mm porsche stempel med 22mm kryssbolt og

mitsubishi evo 6 råder til en overkomlig pris.

Med 92mm boring og 90 slag så snakker vi 2392ccm og

da burde vel zorgen flytte på seg.:driving

De hadde bremset en slik motor i fjor og den

ga 227hk i en bilcross bil.....

 

2,4L BLIR PORNO regner med du handlet med en gang da....

Har du sett den amazonen med 262Hk B20 fra sverige?

husker ikke hva han heter akkurat nå, sykt grom topp i alle fall.

Jeg har en kolega som jeg tror du vet hvem er:han har en nydelig bilpark: så nevner jeg ikke navn.

56/57 chevy (hybrid) med airride

64 plymouth under construction

han nyeste bil er i amcar nå, en fet 55chevy i gasser stil "the ghost of green valley"..

 

hvordan er det med drivverk på denne bilen din, tror ikke M40n blir no glad i denne motoren. De jeg har spist har ikke vært noe glad i min. og du bør jo havne noe over det jeg har.

vil se bilder!!!!!

Tyggern:04 V70N titanium sport edition

96 945 turbo(bruks kjærre)

01 VW polo 6n2 colour concept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2,4L BLIR PORNO regner med du handlet med en gang da....

Har du sett den amazonen med 262Hk B20 fra sverige?

husker ikke hva han heter akkurat nå, sykt grom topp i alle fall.

Jeg har en kolega som jeg tror du vet hvem er:han har en nydelig bilpark: så nevner jeg ikke navn.

56/57 chevy (hybrid) med airride

64 plymouth under construction

han nyeste bil er i amcar nå, en fet 55chevy i gasser stil "the ghost of green valley"..

 

hvordan er det med drivverk på denne bilen din, tror ikke M40n blir no glad i denne motoren. De jeg har spist har ikke vært noe glad i min. og du bør jo havne noe over det jeg har.

vil se bilder!!!!!

 

ARILD ja, han kjenner jeg vettu...

 

Drivverk er standard (esab baki der ja)

 

Ja jeg får nok et problem med kassa etterhvert, vet ikke

helt hva jeg skal gjøre ennå. Har jo clutch hus 5 trins liggende

som skulle vært i, men har ikke lyst saga i den bilen..

 

Blei ikke handel akkurat men jeg skal ha det, måtte bestille

råder og stempel fra usa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår