HOOSIER Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 ta med noen 16v motorer til meg neste gang du er i sverige da, hehe møtte deg i zorgen i stad (rett ved peugeot,halv 6 tia), trudde da den stå tørt å godt nå? Ja måtte jo prøven en tur,var jo tørt på veien.. Blinket til deg med bremselysa men fikk ingen respons. Tror du få 16v motorer for rundt 5-6 laken i sverige.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 Ja måtte jo prøven en tur,var jo tørt på veien..Blinket til deg med bremselysa men fikk ingen respons. Tror du få 16v motorer for rundt 5-6 laken i sverige.. du gjore det ja, nei så ikke noe i speila eller bakruta da de var dugget helt igjen, så da beklager jeg, hehe så dyre motoren skal ikke jeg ha, hehe, ser fatter,n har printa ut en 745 16v til 3 lapper her (svensk), skal ha det i en folkrace bil vettu og da kan det ikke koste mye Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spetter Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Hællæ!!! er det noe nytt på berget om dagen æ? Hørte du var en tur i indre og titta litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOOSIER Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Hællæ!!! er det noe nytt på berget om dagen æ? Hørte du var en tur i indre og titta litt. Ja om det skjer no ja... ikke stort vel, var forresten å handla en utrolig sleten 142 igår. Den så ut som fanden selv men skulle vist være trimma motor i den...blant annet dobble 50 Dellorto og noe annet bofors trim. Får den hjem på berget i løpet av helga så da får vi se hva vi har kjøpt, fikk ikke opp panseret når jeg var og skulle se på den, så det blir spennede... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lownslow Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Å jasså blir det 140 på berget igjen? Det er jo noen år siden sist.Hører jeg planer om skrense bil i det fjerne?:volvopower: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_b Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 grom amazon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 hmm, hørtes kansje ikke helt bra ut, trimme motor, men får ikke opp panseret, hehe gratulerer med ny b18 og en enkel stromberg, hehe Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOOSIER Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 hmm, hørtes kansje ikke helt bra ut, trimme motor, men får ikke opp panseret, hehe gratulerer med ny b18 og en enkel stromberg, hehe Var litt spent når jeg fikk av panseret ja.. Det var jo noe å ha på den men ikke mye, det satt 48 dellorto,alu toppdeksel,kortere crommoly støtstenger, ståldrev sats til kammen,facet bensinpumpe og filter king. Bilen fikk Stig T. Han skal bygge bilcross av den, men hva får man for 5 laken idag...:yak: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 nei hva får en får 5 laken... ja da ble vel stig gla tenker jeg, hehe Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pv turbo Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Hva skjer. hører noen rykter om at det ikke er noen motor i bilen lenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOOSIER Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Hva skjer. hører noen rykter om at det ikke er noen motor i bilen lenger. Ja det stemmer at den er ute av bilen, så nå blir det inn med 2,2liter`n. Langslag motoren blir det ikke noe av enda. Var å kjøpte OD kasse til amazon om fredan, så nå blir den vel litt mer bruker vennlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spetter Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Faen er det i dag det skjer på berget eller? hørt noen rykter om ny motor i amazon... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spetter Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Her er ett bilde i fra helga. Driver og ordner en film også, får se hvordan det går hehe..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joamort Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 godt godt Siter Volvo Amazon 1967.... Bygger Volvo Amazon 1970.... krajsa volvo 240 1990.... ombygd til grill tilhengar volvo 240 1986.... bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spetter Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 her tror je linken til filmen er..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg