Gå til innhold

Tryvann, noen herfra som er der om dagen?

Ranger emnet

Kim-s

Anbefalte innlegg

Slenger ut et par bilder:

Dette er fra i kveld, bilde av prezan til sugekopp og sugekopp himself (han ville liksom ikke posere foran bilen)

rnerjl1.jpg

Og et fra en annnen kveld hvor det var litt bedre oppmøte

(bilene ville ikke stå rolig, så da ble det som det blei =P )

tryvannlg8.jpg

Bitchen til Onesome...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

JEG RÅNER IKKE! din invalide jøde!

Men jeg må si at jeg er imponert over han polakken som holdt på som FAEN i nesten en time eller hvor lenge vi var der oppe...:)

haha..

stakkars golfen der fikk kjørt seg ut vinteren!

Hadde snuten dukka opp der for å fucke med han hadde jeg seriøst backa han opp på den!

For det der var ikkeno annet enn morro kjøring og en god trening på snø!:)

men ja var artig å møte dere:) ahah bunch-a-wackos

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG RÅNER IKKE! din invalide jøde!

Men jeg må si at jeg er imponert over han polakken som holdt på som FAEN i nesten en time eller hvor lenge vi var der oppe...:)

haha..

stakkars golfen der fikk kjørt seg ut vinteren!

Hadde snuten dukka opp der for å fucke med han hadde jeg seriøst backa han opp på den!

For det der var ikkeno annet enn morro kjøring og en god trening på snø!:)

men ja var artig å møte dere:) ahah bunch-a-wackos

hehe ja han polakken var helt rå =P

var artig og møte deg å, men hvis vi er "bunch-a-wackos" hva er du da? =P

forresten, FY FAEN og mye flammer det står ut av eksosen, og så mye det smeller =P

hørte deg på lang avstand jo =P

Bitchen til Onesome...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det datt snø der i går kveld! Koseføre, men mulig mye av snøen er borte nå ettersom det har vært varmt i Oslo i dag, men det skal visst snø i kveld også :P

merka det, litt kjipt at all snøen var borte på morran da...

men hvis det skal snø like mye i kveld går det bra =)

hvor i oslo bor du?

Bitchen til Onesome...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjemme igjen etter en lang kveld på tryvann nå.. kom vel opp i 9 tia og rett etter kom en sølvfarga bmw 3 serie og plukka opp en kar som kom fra ski annlegget med et kort hengende rundt halsen, de fleste skjønte jo raskt at dette var sivilen, men var noen biler som fortsatte å sladde.. snuten stelte seg ved utkjørseln og når 2 av bilene kjørte vekk kom blålysa på.. lurer på hva som skjedde med dem.. hehe.. så kom snuten innom med jevne mellomrom utover kvelden men de fikk ikke tatt noen fler :)

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kim.. er 10cm snø opå jessheim:)

i dag også eller?

jeg var på gærne sia av byen jeg.

fy faen og mange biler som kom i går... var jo tilogmedfolk fra østfold =P

men igjen kom politiet og kasta oss vekk, men jeg og en kar i 200sx dro til parkeringa ved sognsvann, og der var det faen meg digg føre..

var kult og se impreza og evo på plassen der også...

Neste gang tar jeg med videokamera og fotokamera, så skal jeg prøve og få lagd en liten film, avhenger litt av at det ikke er tåke og at lysa er på da men :P

Bitchen til Onesome...

Lenke til kommentar
Del på andre sider