Mew Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Ellers har du Statoil Sandvika også! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Shell asker har alltid hatt bilhenger.. om dem ikke har det nå så har dem kvitta seg med den iløpet av kort tid.. Hvor er det bilen skal hentes? og hvorfor ikke prøve å høre med viking hva de skal ha for det ? om du allikavel må ut med 500 for å leie henger + betale noen for å gjøre det + drivstoff + tiden det tar deg å hente hengeren og levere den igjen.. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 Sist jeg leide henger på NTS, ved Shell Nesbru, hadde de 2 rllrt 3 bilhengere. Hva med å ringe de? Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carleet Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 På vanlig førerkort klasse B?? Har du noe lovverk å vise til? :) Jeg har akkurat måtte ta teori`en på nytt pga tap av førerkort i fjord sommer, jeg strøk 3 ganger på teori`en og den 3 gangen sa han vakta som satt der;) ta å les nøye på hva som er lov med henger etter nye regler. da fikk jeg svar, er ikke det max 3500? nei.. 4250;) Du kjører personbil og trekker tilhenger med tillatt totalvekt 750 kg. Hva er høyeste tillatte totalvekt på bil og tilhenger til sammen når du har førerkort klasse B? 4250kg er riktig svar;) spørr på bt så får du det svaret der å.. fikk det også av kjørelærer.. men politimannen jeg svarte til da vi tauet siste bilen, en audi tt på henger å vi henviste til de nye reglene gryntet han på nesen å sa kjør videre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg