Snakey Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 Her om dagen etter eg hadde lekt meg litt på glatten begynte høyre blinklys å tulle seg litt, samt. at når jeg blinker til høyre kommer det opp et ekstra grønt lys " < 1 > " som blinker itakt med blinklysene. Dette skjer kun til høyre. Virker også som om blinklysene flimrer/fjusker litt. Alle lysene virker... Kom gjerne med forslag til ka dette er, og gjerne fortell meg ka det ekstra lyset egentli betyr. Er det et blinklys relè til her side av bilen? Er det kontakt som er dårlig? Siter Audi S4 92 (sedan) Chrysler Neon 95 VW Golf 2 86 [solgt] Honda Prelude 86 [solgt] Subaru Impreza 93 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
780V8 Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 Er ikke det ekstra lyset for hengerfeste da. Ta og sjekk/rens hengerfestekontakten. Og fjern eventuelt adapteret som sitter i kontakten. Siter [ ] -88 Volvo 780 Bertone V8 [X] -86 Volvo 245 GLT V8 [X] -76 Porsche 911 Targa [X] -69 Plymouth GTX cab [X] -73 Volvo 164E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 Høres ut som dårlig kontakt. Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg