Gå til innhold

Problemer med AC på S4 type C4...

Ranger emnet

Bisarre

Anbefalte innlegg

Kjöpte bil i utlandet, fikk ikke prövd den skikkelig. Men den automatiske AC'en virket når jeg kikket på bilen. Viser seg at den kommer og går...

Noen ganger når jeg starter bilen, slår AC'en seg på. Men så slår den seg av etter et minutt eller to, med masse dugg på rutene som resultat. Om jeg da stopper bilen, for å fjärne duggen, hender det at AC'en igjen slår seg på når jeg starter bilen igjen. Men slår seg av igjen etter kort tid...:O(

Utrolig irriterende, når tempen er närmere null grader, og masse vann i lufta.

Noen gode tips...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også hatt akurat samme problem med min s4.

Men vet ikke hva problemet er, har ikke giddet å finne det ut ettersom bilen ikke er i bruk.

Men jeg vet akkurat hvordan du har det, håper du finner ut av dette. Også vil jeg gjerne høre hva det var:P

Audi S4 2,2 92mod.

Audi 100 2,3 91mod.

Toyota HiLux 2,0 80mod.

Ex, Audi S4 4,2 v8 92mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Kjöpte bil i utlandet, fikk ikke prövd den skikkelig. Men den automatiske AC'en virket når jeg kikket på bilen. Viser seg at den kommer og går...

Noen ganger når jeg starter bilen, slår AC'en seg på. Men så slår den seg av etter et minutt eller to, med masse dugg på rutene som resultat. Om jeg da stopper bilen, for å fjärne duggen, hender det at AC'en igjen slår seg på når jeg starter bilen igjen. Men slår seg av igjen etter kort tid...:O(

Utrolig irriterende, når tempen er närmere null grader, og masse vann i lufta.

Noen gode tips...?

er det under 3-4 grader vill ikke ac (krystallen) virke

Audi A6 R5

Volvo 242L 1978 Mod

Audi S4 2.2TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider