balle_chlorin Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 Har en Camry 2,2 97 mod som når den er varm er vanskelig å starte etter en kort stopp 5-10 minutt. Den tenner men bare putrer litt før den dør helt ut og blir helt død. Venter jeg 10 minutter til så starter den greit og den starter også greit når den er kald. Jeg har også funnet ut at hvis jeg trør gassen i bunn før jeg prøver å starte den første gang (når den er varm) så starter den etter å nesten ha dødd ut. Jeg klarer også å renne den i gang. Det virker som det har noe med bensintilførselen å gjøre, at den får for mye bensin eller for lite bensin. Kan det være en eller annen temperatursensor som registrerer at bilen er kald mens den i realitetn er varm, slik at det da blir noe bugs med bensintilførselen? Er det noen som kjenner til dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg