Commodore Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 hei er på jakt etter epoxy grunning, men dei hadde ikkje på det lokale lakkversted. nokon som veit ei internett side dei selger epoxy grunning på?¨ Mvh Nikolay Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 Alle dei 3 største lakkleverandørene i distriktet her har epoxy grunning i sitt sortimang, hør med dei du istedet for på et verksted Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik med volvo Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 http://www.billakk.no er et godt tips. Siter biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88) biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daffe Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 Heia Dette kan vi skaffe. Send PM hvis du er intressert Siter Jobber som Plast Mekaniker på heltid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoeem Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 pris for literen da ? gammel tråd da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gliset:) Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 Nå har ikke billakk verksteder lov å bruke epoxy grunning lenger! (pga miljø krav o.l) Men det er å skaffe på bilxtra og lignende butikker.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sulliken Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 Biltema har. Det sto på boksen at det ikke måtte sprayes uten friskluftmaske så jeg ville brukt rulle, eller et mildere produkt om det var for å grunne hele bilen... tenke på miljøet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg