Tass Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 1997 BMW 318i Touring, km 140 000, madeiraviolett met., 12 alu - 8 stk. 16" med sommerdekk, 4 stk. 15" piggfrie vinterdekk. En meget pen og velholdt bil - mye påkostet. Mye utstyr: PDC - Park Distance Control. 2 sones el. klimaanlegg. El. takluke. Sportsinteriør. Dobbel rollo. Selges 129 000 Innbytte vurderes. Tlf: 41 20 53 60 Siter I once went to a premature ejaculators meeting......I left early. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tass Skrevet November 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Ingen som er interessert????? Siter I once went to a premature ejaculators meeting......I left early. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ardous Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Fortsatt for salg? mulig å få ut no bilder fra innsiden av bilen? Siter Moderator kan gjerne slette min konto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tass Skrevet Januar 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Heisann Joda, bilen er fortsatt til salgs. Førerstolen har et lite hull på sidevangen - ny polstring og trekk koster ca 1500. Bortsett fra det er bilen meget pen innvending, ikke noe annet er slitt eller har preg av å være brukt. Stolene er meget behagelige med mange justeringsmuligheter. Siter I once went to a premature ejaculators meeting......I left early. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tass Skrevet Januar 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 Bilen har i høst blitt påkostet mye: -Ny toppakning (km 137000) -Inspeksjon II service -Nye hovedlykter og blinklys -5 org. 16" alu. med så og si ubrukte dekk i dimensjon 225/50-16 -Nytt ratt Flere bilder av bilen: Siter I once went to a premature ejaculators meeting......I left early. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ardous Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 Meget pen bil, får jeg solgt mx-5 en så mulig jeg slår til, har handla hund og trenger stv :) Siter Moderator kan gjerne slette min konto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tass Skrevet Januar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Viser noen interesse for MX-5'n da?? Må jo være noen som har lyst på en slik bil nå som våren nærmer seg :) Siter I once went to a premature ejaculators meeting......I left early. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ardous Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Har blitt en del telefoner og slikt, men ikke noen sikre enda. Ikke den beste tiden av året å selge cab :D Siter Moderator kan gjerne slette min konto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tass Skrevet Februar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Hvordan går det med salget Ardous???? Siter I once went to a premature ejaculators meeting......I left early. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 et lite tips:reparer stolen før salg da andre ikke ønsker flere utgifter en nødvendig ved kjøp. mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg