Nuc|ear Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 skifter da forum fra corrado til a4 siden jeg bytter bil:) har bestilt meg en helt ny a4 sedan 2.0tdi , tok en råsjans og valgte hvit farge. angrer sikkert den dagen jeg skal selge men ny bil me hvit farge å svarte ruter er ikke noe man ser hver dag. kjøpte og så med: S-line utvendig S-line innvendig svart taktrekk sports skinnnseter bang og olufsen stereo anlegg:) xenon lys orginal senket 30mm 18¨ 5 eikers felger + en hel del som er standard på den nye i forhold til den gamle modelen:) eneste som er litt kjipt er at jeg ikke får bilen før mai da s-line utvendig ikke går i produskjon før uke 14.. uten s-line ville den kommet til jul:/ tilbake til det jeg lurte på. noen som vet hvor jeg kan få kjøpt felger som står kurrant til hvit? chrome går ikke, gjerne mørke eller svarte detaljer på de.. noen som vet om noen som soter ruter rundt trondheim ett sted? frontrute også.. sånn ser den ut når jeg får den:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 Fy flate, stort potensiale i den der!!!! Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pak19 Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 Så en meget fin A4 B6 som var hvit! Syns faktisk hvit farge passet veldi bra :) Så bra ut den der ;) Siter - 2004 Audi A4 Avant 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pak19 Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 Syntes den var veldig fin! Hvit passa bra. Siter - 2004 Audi A4 Avant 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Gratulerer med nybestilt bil! Hadde nok ikke turt å bestille i hvit selv, men all honør til deg som tør det. Veldig fin bil som kler hvitt bra. Om du skal ha felger anbefaler jeg at du tar kontakt med christer på dekkskift.no. komboen av bra priser og utrolig service finner du ingen annen plass. (meg bekjent i alle fall) Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Lite spørsmål: har du bestilt bilen med sort-chrom? Hele cluet med hvit bil blir jo sort/hvit kombinasjonen, jeg synes det da er litt kjipt med kromlister attåt. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nuc|ear Skrevet November 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 nei jeg valgte bort chrome lister.. eneste som er chrome tror jeg er s-line merket.. bestilte uten motor og model betengnelse også:) spent å se om grillen er svart eller grå.. brosjyren står det at kun 3.0tdi og 3.2 fsi leveres med svart grill resten med steingrå.. siden det er s-line tror jeg den er svart uansett bak er gitteret svart iallfall på s-line spekulerer på ny typen rs4 felger for de er litt mørke, men er usikker på hvor stor de kan leveres.. har lyst på mer enn 20¨ felger. eneste av styling som blir gjort på bilen er blodsenking, store felger og svarte ruter, kanskje noe orginal styling senere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen2k Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 å nice ;D grattis me ny GO BIL :D Siter - 91' Audi 80 2.0l 16v - 00' Audi A6 2.8l v6 Triptronic - 88' Toyota Supra 3.0 24v - 90' Toyota Supra 3.0 Turbo 24v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Gratulerer!! Du har valgt helt riktig farge om du skal ha min mening, bare sørg for å spandere på den lakkbehandling, så blir den en drøm å holde ren også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auditq Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 Nyyyydelig :partyon: Siter 99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036 85' Mærche X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Hvor mye ga du for den? Uansett gratulerer! Var faktisk på bilmessa i lillestrøm. der var en prikk lik bil stil ut, den nye generasjon hvitfarger er utrolig pene! Det ser helt kongelig ut. De fleste mersedecer var også i hvit. Så hvit er på vei inn igjen ser det ut som! Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nuc|ear Skrevet November 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 trur den kostet 436tusen, men det er noen rabatter inn i bilde så jeg betaler ikke så mye:) den bilen som var på messa var ikke s-line ettersom jeg har sett og hørt. de første kommer før jul så jeg gleder meg til jeg får se den uten at det er på ett bilde.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rammstein Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 soting av frontrute??? hadde muligens passet på en Volvo 140...eller kansje ikke der engang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8-Lorry Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 soting av frontrute???hadde muligens passet på en Volvo 140...eller kansje ikke der engang. hvor står det soting av front rute da? og evt soting av frontrute er da som regel sort stripe øverst... Siter Av ekte mannfolk skal det lukte Diesel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 spekulerer på ny typen rs4 felger for de er litt mørke, men er usikker på hvor stor de kan leveres.. har lyst på mer enn 20¨ felger. .. Er nok ikke plass til større enn 20" med de dekkene som er tilgjengelig nå Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg