Gå til innhold

Nye regler til året igjen.

Ranger emnet

*opel*

Anbefalte innlegg

For meg som står på sidelinjen er det fælt å se på alle de som står mange timer i motorrommet og likevel ikke får det til å gå. Eller hva med de som får det til å gå (bra), men blir lagt på taket i første (eller siste for den saks skyld) av en eller annen "idiot".

Og den ene gangen den helga bilen går "utav helvete" og alt klaffer bak rattet blir bilen garantert solgt. Legger du litt sjel i det du gjør på bilen blir den gjerne solgt uansett. Dere skal ha for at dere orker å holde på. :thumb Mvh halvivrig tilskuer.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For meg som står på sidelinjen er det fælt å se på alle de som står mange timer i motorrommet og likevel ikke får det til å gå. Eller hva med de som får det til å gå (bra), men blir lagt på taket i første (eller siste for den saks skyld) av en eller annen "idiot".

Og den ene gangen den helga bilen går "utav helvete" og alt klaffer bak rattet blir bilen garantert solgt. Legger du litt sjel i det du gjør på bilen blir den gjerne solgt uansett. Dere skal ha for at dere orker å holde på. :thumb Mvh halvivrig tilskuer.

akkurat det jeg mente i sta:)

få heller istand en bil som fungerer, og bruk fler timer bak rattet. Lærer ikke å kjøre bil av å stille opp på 7-8 løp i året, det blir for lite. Og det beste av alt, kanskje man da ikke trenger en bra bil for å følge på? kanskje den tilogmed blir med hjem mange ganger;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter som vi skal begyne å gjøre så mye med bila som også koster litt. så syns jeg dem også kan øke bud prisen også.

øking av budet vil bare føre til dyrere biler! de som vil bruke penger på det, versågod, men steget til rallycross er ikke så stort da!! +mye mer morro....

VW Golf 1 GTI 16v Oettinger

VW 1600 Squareback 65'

VW 1600 Squareback 68'

VW 1600 Fastback 67'

All kapital som ikke durer, er død capital!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkurat det jeg mente i sta:)

få heller istand en bil som fungerer, og bruk fler timer bak rattet. Lærer ikke å kjøre bil av å stille opp på 7-8 løp i året, det blir for lite. Og det beste av alt, kanskje man da ikke trenger en bra bil for å følge på? kanskje den tilogmed blir med hjem mange ganger;)

helt enig med dere.. har da fått 2 3.plasser på vanlige løp med volvo'n min og den er sliten den, bruker en halvliter olje pr heat og det høres ut som et maskingæver i toppen. men så har jeg kjørt MASSEVIS med løp. derfor mener jeg det holder nok med en orginal 240 i junior.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øking av budet vil bare føre til dyrere biler! de som vil bruke penger på det, versågod, men steget til rallycross er ikke så stort da!! +mye mer morro....

ja RCN er blitt den dyre Bilcross klassen hvor du får beholde bilen, se på de fleste RCN bilene, de ser jo faen meg ut som bilcross biler alle sammen, lurer på om jeg skl gi f i å kjøre mere RCN jeg:(

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva syns dere om att i juniorklassen hvor det kun skal være bud på finalebilene. hva syns dere om det?

nå er jo som oftes alle garanter finale plass i junior da...

har du et brutt så er det bare å få en 4.plass og en 3 plass, så er du i finalen ligsom...

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig, virker som mye mer, men den skal visst nok ha bremset et voldsomt dreimoment, og det tviler jeg ikke på, for jeg bare putter gir og det drar like jævlig på bånn

skal høre med dem om dem kan sende meg bremse papirene på mail så kanskje dere får sett dem

som ole sier så har man skuffende lite på hjula, har man 120 på hjula i en bilcrosser så har man jo en ordentlig grom en

Lenke til kommentar
Del på andre sider