Gå til innhold

Nye regler til året igjen.

Ranger emnet

*opel*

Anbefalte innlegg

oleopel: nei du sa ikke at du ville brenne opp, følte bare for å sette det litt på spissen. Er kanskje for sent nå, men du kunne kanskje ha rapportert inn han som sist godkjente bilen på teknisk mens forrige eier hadde bilen? Jeg har vondt for å tro at han som mista bilen først kobla opp riktig for å så koble om eller ut hovedstrømsbrytern rett etter teknisk. Eller?

Ang FIA og stoler er det vel ikke noe datokrav per 2007?

Hva veier en meter med 38-40mm rør? Hvor mye dårligere går bilen med en meter rør foran døra og en meter ekstra i krysset?

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

oleopel: nei du sa ikke at du ville brenne opp, følte bare for å sette det litt på spissen. Er kanskje for sent nå, men du kunne kanskje ha rapportert inn han som sist godkjente bilen på teknisk mens forrige eier hadde bilen? Jeg har vondt for å tro at han som mista bilen først kobla opp riktig for å så koble om eller ut hovedstrømsbrytern rett etter teknisk. Eller?

Ang FIA og stoler er det vel ikke noe datokrav per 2007?

Hva veier en meter med 38-40mm rør? Hvor mye dårligere går bilen med en meter rør foran døra og en meter ekstra i krysset?

handler ikke om hvor dårlig bilen går, men jeg synes det burde blir krav i de høyere klassene før det blir krav om kryss bak i "folkrace"..

2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges

1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, hva KOSTER (istedetfor VEIER) en meter 38-40mm rør da? :D Neida, skjønner godt hva dere mener om kostnadsnivået. Strengt tatt burde jo disse landsfinalebilene gått i RC istedet. Slik at normale Svendsenfolk med normale biler og motorer kan vinne.

På den annen side har også debatten om budprisen gått ut på at prisen har ikke har økt mye på ørten år. Selv om man ikke har ambisjoner om å vinne NM burde man jo få sjansen til å kunne legge litt sjel i arbeidet med bilen og kanskje koste på seg skikkelige dempere og dekk en gang i blant. Alle jeg kjenner kjører jo på brukbare grusdekk for så å hive på noen rankete piggdekk til løpsfinalen. Syns tremenningen min har en bra betegnelse på det dere kalles folkrace; skrotrally! Jeg holder med de som vil øke budet til 15-20K.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke det jeg sier håvard, men bilcross behøver ikke koste all verden hvis man bare jekker seg ned noen hakk og heller kjører for å ha det gøy, kan komme langt nok med det, må ikke altids vinne. har vinni et løp jeg for at bilen min gikk det dobbelte av dom andre, haddet vært mye morsommere med en orginal bil da trur jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider