Gå til innhold

Nye regler til året igjen.

Ranger emnet

*opel*

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

får du noe sånt på hjula så går bilen ganske bra faktisk. men ang min bil så kan det jo faktisk hende dem har bremsa 140hk, for som dem sa var det visst et kjempe bra dreimoment, men uansett, driter i hester og alt det der, har vel bevist at bilen går bra så om jeg kvaler meg så er den bilen mer enn nok for meg. hjelper ikke altid med masse hk når man ikke har rektig understell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hæ? sjukt, er vel ikke orginal da vel?

sviger hadde en kadett c med 2 dobble og greier på rulle og fikk 100hk på hjula ca, men den motoren må vært stillt i fylla av de krødal'n folka han kjøpte den av. var med på bremsinga. også matet ikke pumpa nok heller men uansett trur jeg det nok var en del hk i motoren kontra hjula..

får nesten ta min til bremsing så får jeg fakta og ikke bare no preik fra folk, først sa dem jo den ikke var porta og så kom steffen raaholdt som har hatt den og sa den var porta. mye som blir sakt i bilcross, mindre som er fakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ingen aning om hva som hvar gjort og eller ikke, hehe

som sakt , bare satte over motoren, men så er det jo sån at denne dritt motoren gjore så jeg måtte bryte 8 løp på rad etter at den hadde godt tre feilfrie så å si

da kasta jeg til slutt motoren i fult sinne og satte inn en ny av akurat samme type og den bremsa 125hk på hjula, men ikke den heller ville gå, så ble kvitt den bilen og skal aldri mere i mit liv ha volvo dritt, takke meg til 2,2 og 2,4 opel!!!

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider