skalltje Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 Hei! Nettopp kjøpt med en Mondeo -02 96 HK Diesel. Legger merke til at det er en dieselbrenner som starter når det er kaldt ute. Hva er det den varmer? Hva kalles dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 I all verden.. Virker den??? He he Den varmer opp kjølevæsken slik at du får tilstrekkelig varme i bilen under kjøring i kaldt vær. Navnet er Ebersprecher, FFH på Ford språk Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skalltje Skrevet November 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 Om den funker? Vanskelig å si... Er det noe slags styring av denne? Den burde vært tidsstyrt e.l. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BVika Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 Hei. Det går an å montere tidsur på denne dieselvarmeren. Dette er utrolig greit, for da starter den selv om du ligger og sover, og bilen er varm og snøfri når du kommer ut for å kjøre. De kobler om inne i ventilasjonen, så den også varmer opp inne i kupeen. Fikk montert slikt på min tidligere Mondeo 2,2 Titanium X. Jeg monterte med fjernkontroll, men dette er unødvendig. Anbefaler å la fordverksted gjøre dette, og for all del få fast pris. Jeg fikk fastpris på 10.000 inkl alle deler. (deler kostet 5500 med rabatt), men de ringte dag etter dag om jeg hastet med bilen, da det var mer jobb enn forventet. Da den var ferdig hadde de brukt 17 timer. Veldig glad for fastprisen for å si det sånn. Siter 2007 Ford S-Max TDCi Titanium (konebil) 2007 Passat 2,0TDI 4Motion Highline (arbeidsbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg