Gå til innhold

3 og 4 August er det VW Audi Club hovedtreff på Vålerbanen - hvem og hva kommer ?

Ranger emnet

Gringo

Anbefalte innlegg

Originally posted by RS2

Har ikke hørt noe helt sikkert jeg heler men tor at det gikk bra med bilen. Sjaførn har det bare bra.

Slangen til IC hoppa av så hva som kan ha kommet inn her må man bare se på

Innsuget til IC'n stod godt begravet i sanden uten slangen på :( så der var det stappfullt av sand, insuget på den IC'n peker nemlig rett fremover og er helt ned under fangeren...

Ble tauet hjem Oslo.

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Henrik

Fikk du mere ikke lyst til å selge bilen da du ikke kom forbi den grønne 1èr gti`n ?

mener bestemt og huske at jeg smatt forbi den grønne 1er golfen på innern et sted :)

dessuten så kjørte han så rare spor at det var farlig :P

neida..

fryktelig moro..

var det du som er han med den grønne mk1?

vi hadde det uansett gøy.. selv uten det dyreste utstyret...

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by hfracing

mener bestemt og huske at jeg smatt forbi den grønne 1er golfen på innern et sted :)

dessuten så kjørte han så rare spor at det var farlig :P

neida..

fryktelig moro..

var det du som er han med den grønne mk1?

vi hadde det uansett gøy.. selv uten det dyreste utstyret...

Hahaha, så du truer deg frem ja :D Godt å høre at du hadde det morro - vi skal fortsette å ha det gøy der så lenge vi får lov :P

Jeg for min del hadde det kjempe bra, men vi skulle hatt noen biler som kunne gitt svenskene juling - hehehe. Fyttigrisen som bilen til Slime går !! wtf? Kan ikke si annet enn at det er noe av det villeste jeg har sett innen gatebil .... WOW :)

Nå må jeg bare få meg noen DOT merkede slicks hehehehe.

Instant maniac - just add wheels!

Lenke til kommentar
Del på andre sider