merce-123 Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 som topic tilsier... noen tips til hva en kan ha på russekortet? helst noe bilrelatert(hvis det er mulig) :afro Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 My way, ore the high way Ill be back, watch the pizza Jeg ser deg i speilet Kunsten er ikke og vinne, men og spinne. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 signaturen til bruttern her på forumet er jo grei: "Kjør først du, så venter jeg på deg der...." Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Russ= Nerdete akademikere i stygge bukser som har sittet på ræva å spillt data hele livet, men som nå tror buksene gir de rett til å gjøre akkurat som de vil. Mitt råd: Ikke gjør noe i russetøy som du ikke kunne gjort i ''sivil''... Råd #2: Ikke kast så mye som 1 egg, noe som helst gris i form av klissne ekle greier på meg, bilen min, eller noen jeg kjenner. Når sånnt skjer pleier jeg å bli SVÆRT irritert. Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 "don't drink water, fish fuck in it" Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pokerfjes Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 "kast mer enn 1 egg på rabies" :ass: Siter --GrannyRacer #1---- 81 Golf diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Bror hadde: "Når de stygge begynner å bli fine, så er det på tide å gå hjem." Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 haha, jeg hadde ''jeg får gutter til å skjelve i knærne og klatre i trærne -jeg er en kvinnelig bilist!'' er jo en drøss med forslag inne på russ.no.. var hvert fall det tidlig i år. Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdathor Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Russ= Nerdete akademikere i stygge bukser som har sittet på ræva å spillt data hele livet, men som nå tror buksene gir de rett til å gjøre akkurat som de vil. Mitt råd: Ikke gjør noe i russetøy som du ikke kunne gjort i ''sivil''... Råd #2: Ikke kast så mye som 1 egg, noe som helst gris i form av klissne ekle greier på meg, bilen min, eller noen jeg kjenner. Når sånnt skjer pleier jeg å bli SVÆRT irritert. er enig en del du sier.. men jeg ser ikke helt poenget bak denne russefeiringa.. kan like gjerne ta di penga det koster å tørke deg i ræva med.. får like mye igjenn for begge deler... det eneste positive jeg kan komme på med russeferinga er rokko å russen filmene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Jeg hadde: "Alle kan ta feil, sa den pedofile mannen og hjalp den nypulte dvergen på bena igjen" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Jeg hadde: "Alle kan ta feil, sa den pedofile mannen og hjalp den nypulte dvergen på bena igjen" HAHAHA!:D Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Russ= Nerdete akademikere i stygge bukser som har sittet på ræva å spillt data hele livet, men som nå tror buksene gir de rett til å gjøre akkurat som de vil. Mitt råd: Ikke gjør noe i russetøy som du ikke kunne gjort i ''sivil''... Råd #2: Ikke kast så mye som 1 egg, noe som helst gris i form av klissne ekle greier på meg, bilen min, eller noen jeg kjenner. Når sånnt skjer pleier jeg å bli SVÆRT irritert. er enig en del du sier.. men jeg ser ikke helt poenget bak denne russefeiringa.. kan like gjerne ta di penga det koster å tørke deg i ræva med.. får like mye igjenn for begge deler... det eneste positive jeg kan komme på med russeferinga er rokko å russen filmene... Dere er vel ikke tilfeldigvis fra bærum? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet November 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 jeg er ikke av typen, kaste bort alt på ei helvettes våt russefeiring, je gidder ikke å bade i klamydia og herpes oppetter øra heller, men tenkte je skulle ha russeklær og kanskje dra på en fest eller to.. gidder ikke å vanke rundt på de store festane som tryvann osv. der ere jo bare samfunnstapere og sosser... å JA!! jeg angrer på at jeg vil bli russ, men skal på russetur til tyskland og det er grunnen til at jeg blir det. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chall Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Pirkas jävla julekaka: 1 ägghelvete. 1dl surmjölk. socker och smör. ingen jävla mandel i alla fall. 2dl bakepulver. 1 pkt fula rossin. lite allerginötter. Fylling: 1 melon och myket sprit. hell allt i en burkjävl och kör med elvisp i en timme. grädda direkte i skålen, skit i at smöra, kakhelvete fastnar ändå. stek passa länge. om kakfan lossnar, garnera med krossad melon och sprit. om inte den lossnar, släng skiten ur fönstret och drick upp SPRITEN!!! Till desserr, en päronjävel!! Siter -Volvo 740 T6 prosjekt- - Bruksbilen: Volvo 940LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Russefeiring er gøy da =) Ikke gjør samme feilen som jeg gjorde da. Utnevnte meg sjøl som sjåfør på russebilen. Så mista jeg lappen, og statens inkrevningssentral slukte alle panga mine. Så under russefeiringa var jeg blakk, hadde ikke lappen. Det resulterte i billige sigaretter og dårlig hjemmebrent=) Men fy faan så gøy da!!!!!! So Many Miles, So Little Time. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg