RBrambo Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Nettopp kjøpt et G25 ratt, virker helt knall. Har lest og hørt litt om at pedalene kan justeres. Noen som har peil på hvordan dette gjøres uten å plukke fra hverandre noe, hvis det er mulig da. Nesten flaut å måtte si den men jeg har en vanlig kontorstol og for å spare laminaten har jeg slik plast plate på gulvet, den er så glatt så når jeg tråkker på bremsepedalen flytter hele stolen seg. Noen som veit om det er mulig å få bremsepedalen litt lettere uten å måtte plukke fra hverandre noe? Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230FT2 Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 for og få bremsepedalen lettere tror jeg du kan dytte den opp og ned Siter NO REAL POWER JUST SOME TURBO SHIT !!!! OLD VOLVO's NEVER DIE !!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg