Gå til innhold

Hva er galt med sladding?

Ranger emnet

high octane

Anbefalte innlegg

Det som er ''hoved'' problemet er vel at det blir slædda litt flere steder enn bare store åpne tomme parkeringsplasser..derfor slår de hardt ned på det.. selv ser jeg ikke grunnen til at man kunne latt folk drive på f.eks på tryvann, men det er uansett ikke noe vits i og diskutere dette med politiet når disse vinner uansett hvilken vei du vrir og vender på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuter røsker vel fra deg alt som heter førerkort hvis de fersker deg i herjing på tryvann....eller?

Var ca.7sekunder unna beslag i NATT I 2!!!!TIDA faktisk.

Var en jævla kuksuger av en politifyr som patruljerte på tryvann midt på svarteste natta!

Tror ikke han rakk å stoppe meg....delvis rask retrett kan man si.

Kom rundt svingen jeg i godt driv med langlysa på, pg dimma ikke ned.

satte kursen mot sinsen-krysset fort som faan:flushit:

Jævla pølsebyråkrati!

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bråk, spor og parkerte biler.

Og er parkeringsplassen virkelig tom, så er det vel ingen som ser deg sladde...

Bråk er tøfft, spor er kunst, og man skal ikke kjøre på parkerte biler.

Skal svinge unna dem, det lærte man vel vitterlig på trafikkskolen i sin tid?

Har lært det mange ganger, i og med at jeg har vært på trafikkskolen 3 ganger i løpet av ikke veldig lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuter røsker vel fra deg alt som heter førerkort hvis de fersker deg i herjing på tryvann....eller?

Var ca.7sekunder unna beslag i NATT I 2!!!!TIDA faktisk.

Var en jævla kuksuger av en politifyr som patruljerte på tryvann midt på svarteste natta!

Tror ikke han rakk å stoppe meg....delvis rask retrett kan man si.

Kom rundt svingen jeg i godt driv med langlysa på, pg dimma ikke ned.

satte kursen mot sinsen-krysset fort som faan:flushit:

Jævla pølsebyråkrati!

Wow, du er rå.

Avensis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bråk er tøfft

Ikke for dem som måtte sove i nærheten. Og motorlyd har en tendens til å spre seg ganske langt. Så det er godt mulig at noen faktisk ringte og klagde på deg.

spor er kunst

Tvilsomt. Dessuten hvis vi skal begynne med flisespikkeri, så sliter du også på privat eiendom (asfalten).

og man skal ikke kjøre på parkerte biler.

Det er jo en mager garanti for de som måtte ha bilene sine stående der... Vil du virkelig legge igjen kontaktinformasjon om du kjører på bilen? Har man tid til å ha bilen på verksted? Vil man få full uttelling fra forsikringsselskapet? Har bilen affeksjonsverdi?

Dessuten, om du flyr inn i en bil på parkeringsplassen, kan du være rimelig sikker på at det blir du, og ikke forsikringsselskapet som skal betale det. (Og det kan jo ta sin tid).

Sist, men ikke minst, så kan sladdingen din hindre (skremme) folk fra å gå til bilene sine som står på parkeringsplassen.

- Rust never sleeps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener ikke at man skal legalisere det, men det får jo for faan meg være grenser for hva politiet skal henge seg opp i også da.

Selvfølgelig skal man ikke herje rundt inni parkeringshus++ midt på blanke lørdags formiddag.

En og annen runde i ei rundkjøring natt til mandag burde faktisk vært lov.

Bidrar KUN til økt kjøreferdighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener ikke at man skal legalisere det, men det får jo for faan meg være grenser for hva politiet skal henge seg opp i også da.

Og hva vet du om at ikke noen ringte politiet og sa at de ikke fikk sove/var redd for bilen sin/etc... Tror ingen ting på at politiet patruljerer rundt på parkeringsplasser midt på natta bare for å ta deg.

En og annen runde i ei rundkjøring natt til mandag burde faktisk vært lov.

Bidrar KUN til økt kjøreferdighet.

Nei, å børne rundt i rundkjøringa birdrar ikke til noe som helst. Setter du derimot opp en slalomløpe og prøver å bremse deg gjennom den, så øker du kjøreferdighetene dine.

- Rust never sleeps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal tildels være enig, noen trenger virkelig å lære seg og sladde... har en kompis som mista lappen for a sladde i rundkjøring kl 02.00... ikke en bil i nærheten, snuten så det langt unna. men men...

blir ikke å slutte å sladde selv om det ikke er lov lixom, så må man bare ta det som det kommer, er jo en del av spenningen=)

drift hard=)

Avensis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det med spenninga kunne jeg holdt meg uten.

Kunne hatt et eget område, eller egne tider der det hadde vært sånn delvis lov.

Mye mer gøy på bane når man slipper å tenke konsekvens hele tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår