SaSSeR Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 http://www.gmmodernmuscle.com/forums/viewtopic.php?t=2779&postdays=0&postorder=asc&start=0 Jeg har ikke ord!!:win :roll: Siter [o]'90 Opel Omega 2.0i [o]'90 Opel Omega 3000 24v [o]'96 Opel Vectra 1.7TD [x]'78 Opel Ascona B 2.2i (2-Dørs) [x]'89 Opel Omega 2.0 16v Turbo "Lille Krokan" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 haha! :drunk: Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nifty Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 hehe, finnes vel noen som vil sponse han ög:usa: birthday Siter BMW e36 320i - 92 Mod [x]Corrado G-60 - 89 Mod [x]BMW E30 323i -85 Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Det der var jo smart da! Sånn skal jeg prøve på bilen min. At ingen har tenkt på det der før.. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Hmmmm.......interesang fyr det der. Var`n født i dass eller noe sånnt? Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skruf Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Håper for guds skyld han tester ut ideen sin på Corvetten. Hvis du er så dum fortjener du alt du får av hetsing på nettet og ødelagte motorer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harared Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Smart fyr d der :) Ser han blir kalt for Crazy Steve og det er visst ikke første gang han kommer med gode ideer... se forøvrig på side 7 på den tråden... intercooler.. Siter Toyota Avensis, D4D TTE 2004 mod (x)Lexus is200, 1999 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrulsR Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Trenger virkelig en slik en! Kanskje jeg skal spørre om han kan lage en for tverrstilt motor til meg? :P Håper virkelig han prøver dette og pådrar seg skader under forsøket.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 jeg håper at det var en spøk... Men det sjuke er at med mye modding og med flere greier enn han skrev kunne det fungert. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 haha :D Beste ide'en på lenge..lurer på om han egentlig er klar over at motoren faktisk trenger oksygen :P Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 tipper han ble mista på hue når han var liten, ikke bare en gang heller. men å gjøre det der, vil jo bli som å spise dritten sin jo, og forvente at man skal leve lenger. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Yhbt Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Den så jo "spesiel" ut :P Hva vil skje om man faktisk gjør noe sånt? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Det samme var aprilspøk i et svensk bilblad for noen år tilbake... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Hva vil skje om man faktisk gjør noe sånt? Uendelig, ren energi. Problemet er jo at motoren vil eksplodere til slutt, da trykket bare vil bygge seg opp, siden du ikke blir kvitt eksosen. Derfor ingen som gjør slikt. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg