Espen78 Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 Hei! Lurer litt på åssen bilpleieprodukter jeg bør bruke på bilen min og hvordan jeg skal gå frem ved polering, bilen er en bmw 3serie med gråblå metallic. Hvordan skal jeg gå frem og hvilken produkter skal jeg kjøpe? Og helst hvor jeg får kjøpt det.. Har tatt noen steinspruter på panseret med originallakk, dryppet lakk nedi med pensel, vil at dette skal bli "ett" med originallakken også, noen som har tips? Mvh Espen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen78 Skrevet November 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 Bilen som skal shines opp: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 Les tråden "bilpleie for dummies" lenger oppe her...Det står det meste av "basics" når det gjelder bilpleie! Det samme gjelder uansett om bilen din er blå,grå eller indigo. Ang. de penselflekkene, så bør de nok fjernes med våtslipepapir, etterfulgt av en rubbing/compound på en roteringsmaskin hvis jeg ikke tar helt feil. Søk "wetsanding" på youtube.com, ligger ut en serie på 6 deler der om hvordan man gjør det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen78 Skrevet November 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 ok, takk for tipsene. :) vet du foresten om noen tøffe felger, eller felg-merker som er tøffe. skulle jo hatt no felger på`n. det holder vel med 17"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honnings88 Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Ang felger synes jeg M3 felger fra E46 er kule som 17" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg