Gå til innhold

Streetmeet Strømmen.

Ranger emnet


turbo2

Anbefalte innlegg

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Treff 1-2 ganger i uka høres bra ut.

 

Det som er litt dumt med jungeltelegrafen er at man kanskje ikke vet helt sikkert på om det blir noe action før det er for sent.

 

Jeg er klar for treff.... trur jeg

(det er tragisk å ikke ha bil. RS2 vet du om flere billige golf1? :D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pIMp

eh.. hva m de som ikke kjenner noen andre på forumet da? må vi inn til godkjenning :D

 

Ja. For at en slik SMS liste skal holde ønsket kvalitet og sikkerhet mener jeg at ALLE skal godkjennes av operatørene før de slipper inn på listen.

 

Møt opp på publiserte treff- bli kjent - bli godkjent til "hysj-treffene" :D

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

for dere som ikke skjønner hva et hysjtreff er, så er det et treff for folk over 18 der jentene går uten klær å alkoholen flyter langt ut på natt

 

 

eller?

 

Vært på massasjestudio igjen nå eller ?

 

hehe :D

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åge: har du trimmet bilen mye siden jeg eide miatan?? 250 hk høres veldig drøyt ut... jeg kjøret dysene på 90% når jeg hadde den og da var det vel ca 165 hk.. Gammle bilen til espen bremset 260 for ikke lenge siden med Flying Miata T3/T4 turbo kit på 1.4 bar, med bygget motor..

post-573-13804850250841_thumb.jpg

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quicksilver

Åge: har du trimmet bilen mye siden jeg eide miatan?? 250 hk høres veldig drøyt ut... jeg kjøret dysene på 90% når jeg hadde den og da var det vel ca 165 hk.. Gammle bilen til espen bremset 260 for ikke lenge siden med Flying Miata T3/T4 turbo kit på 1.4 bar, med bygget motor..

 

Ved 1,2 bar skal den levere 255Hk med bra justering og hvis du brukte 90% av dysene når du hadde den ved 0,4 bar har du justert veldig feil. Lader i dag 0,8 og bruker 73% av dysene. Nye dyser ligger å venter på den nye motoren. Når jeg kjøpte tilbake bilen var den justert helt feil og brukte da 94% av dysene ved 0,8, Justerte den opp samme dag, gikk ned mye på forbruket og økte sikkert 30-40Hk. Ikke bra med for mye heller.:) Hva de har gjort feil med den gamle motoren til espen vet ikke jeg men de tar ut 293Hk ved 15psi(er ikke det ca 0,8bar) av en standard 1,8L og 262Hk ved 15psi av 1,6L i USA så det sier seg selv at noe ikke er som det burde i den motoren. Disse motorene er orginale uten noen modifikasjoner så 250Hk i min er ikke så utrolig.:cool:

- 95 BMW 740

-x Mazda Miata Turbo(250Hk)

-x Toyota Celica GT-4 WRC

-x 2stk MX-5

-x ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår