passat kara Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Dreiv som de fleste andre her og rota rundt på autodb i går. da jeg kom over denne. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=332611 små grom golf da! Eneste jeg ikke skjønner er hvorfor han har putta inni det romskip rattet i bilen.. som attpåtil var blått.. hehe hva syns folket om den? syns den kledde hvite felger.. ja.. ganske så usaklig post.. hehe vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 hmm,var fin den der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Har sett den samme ja, fikk lyst på den. De hvite felgene var fine... Noen som tror de vil passe på en svart 1'er? Det tror jeg.. :rolleyes: Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Oktober 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 den var fryktelig tøff.. men e syns prisen var høy jeg.. selv om den var påkostet mye. sikkert sprek nok.. hehe EDIT: min post 250 :) 250 poster med bare tull.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg