avensis Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 Noen som har erfaring med han. Skal ha meg en avensis verso,og han har best utvalg av den, men vil gjerne vite litt mere om andres erfaringer med å handle hos han. Har prøvd å google,men finner svært lite relevant. Merkelig siden han har drevet i 6 år...men det kan jo være fordi det rett og slett ikke er noe å klage på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Skulle kjøpe en S14a av han engang. Den jeg skulle kjøpe hadde han solgt, men han fikk snart i en nyen å skulle ringe meg tilbake når han hadde litt mer info på den. Kjøpte meg en A4 1.8TQ i mellom tiden og nå er det gått 2.5 år å han har ennå ikke ringt.. Så jeg tror ikke det blir noe S14a på meg gitt.. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg