Ascona-B-Power Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 Den halvannet minutt lange videoen starter med en hasardiøs forbikjøring av en bil, «et forbanna kvinnfolk», som ligger foran i utgangen av tunnellen Grimstadporten på E18. Mot slutten av forbikjøringen ligger guttegjengens bil i rundt 160 kilometer i timen, men holder gassen i bånn. Etter passeringen kommer farten kommer raskt opp i 200 kilometer i timen, og mens bilen passerer både motgående trafikk og en rekke biler i samme retning øker hastigheten ytterligere. Da råkjørerne omsider tråkker på bremsen akkompagnert av fornøyde utrop, viser speedometeret 236 kilometer i timen. En medbrakt elektronisk fartsmåler, trolig en gps, viser noe lavere hastighet. les mer og se video klippet her... http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/11/16/518420.html :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 hæhæ, lættis... wannabe`s til tusen.. ligger i 150, å sier fløtt deg ditt kvinnfolk.. så gir han på det han kan å øker farta med 5km/t :D way to go.. lættis.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 haha...wannabees deluxe da... søringer... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 seriøst. noen er ikke helt rett. lurer på om det er noen fra bilforumet det der. isåfall hvis dere leser dette! dæven dere er dumme!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdathor Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 når bilen ikke orker å dra mer.. å du øker bare 1-2 km/t over flere minutter så er det ikke noe vits i å presse mer... å så legge ut videoen på youtube etterpå gjør jo det hele flaut.. en kadett med effektanlegg har aldri vært kult.. å er å blir en harry rånerbil... er jo bare grise tragisk hele kjøringa.. den kjøringa hadde ikke gitt meg et kick om jeg så hadde røyka tape'n den var på en gang.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 er alltid morro å kjøre fort da men... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 er det sånn søringer råkjører? wow. "tøft". <---sarkasme. Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iskremmannen Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 er det sånn søringer råkjører? wow. "tøft". <---sarkasme. heldigvis ikke :p Siter Jeg er ny, men alle må vel begynne et sted. Litt sent ute men det har jeg alltid vært. Annet en på skolebenken men der sov jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar-Grønn Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 Hva skyldes all banninga på slutten? Siter Lada 2107 1600s 86' Boble 53' Mercedes Benz W123 76' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 haha.. jeg ler mere av komentarene heller enn kjøringa.. den var jo lame.. kjedlig kjøring samt 230 med sikkert 50% missvisning:) hahah! go on ladies! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 Hva skyldes all banninga på slutten? det tokk av! skjønte du ikke den! adrenalin kick for de bertene der. jeg tipper på at dette er en opel av no slag! noen som vet hva slags!? med tanke på speedometeret og turtelleren som er digital Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 det tokk av! skjønte du ikke den! adrenalin kick for de bertene der. jeg tipper på at dette er en opel av no slag! noen som vet hva slags!? med tanke på speedometeret og turtelleren som er digital Kan hende det var en kadett GSI. Egentli ganske morro biler. Kjørte en med 2,0i 16V turbomotor en gang...var frisk den. Med coilovers og ikke alt for store felger. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 er det sånn søringer råkjører? wow. "tøft". <---sarkasme. :drunk: haha ola normann: "SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATAAAN i HÆÆÆÆLJVATÆÆÆ!! det var jaavli gøy skal vi gå leke kul nå og legge filmen på nette så politiet kan finne ut hvem vi er?!!! " ola lillebror normann : " jaaaa dette var så gøy at jeg fik ståtiss :D " :roll: Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 lol. hahhahaah Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 Tipper vectra 2000 eller omega 3000. Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg