Gjest sicarlse Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 han som blei tatt i 204 km/t nevnt i den artikkelen, egla faktisk politiet opp.. de lå i hekken på han helt opp til 180 før de slo på lysa.. så da stakk han av.. de fikk ei gjennomsnittsmåling på 204, men han kom seg unna. han nekta men de hadde vist spora mobilen hans slik at de visste at han var der til det og det tidspunktet... fikk høre dette av faren! kan politiet gjøre sånt? tenker på at de sporte mobilen hans... er det vanlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 han som blei tatt i 204 km/t nevnt i den artikkelen, egla faktisk politiet opp.. de lå i hekken på han helt opp til 180 før de slo på lysa.. så da stakk han av.. de fikk ei gjennomsnittsmåling på 204, men han kom seg unna. han nekta men de hadde vist spora mobilen hans slik at de visste at han var der til det og det tidspunktet... fikk høre dette av faren! kan politiet gjøre sånt? tenker på at de sporte mobilen hans... er det vanlig? Ja, selvsagt kan de gjøre det. Det er ganske enkelt genialt. Det plasserer en person (i alle fall mobiltelefonen) på et ganske spesifikt sted til en spesifikk tid. Denne informasjonen får de fra teleoperatøren. Jeg vet også om tilfeller der man har vært i tvil om f.eks. kjørerute, hvor man da har fått låne et instrument fra f.eks. Telenor, som viser hvilke "signalstasjoner" mobilen slår inn på, slik at man kan prøve seg frem til rett kjørerute. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Har vært nære på at ting skjer seff!!! men takket være kaldt hode så klarer jeg å senke hastigheten såpass at det som da kunne vært et MEGA uhell i øyne på en som stivner bak rattet og låser alle hjula har kanskje endt opp med en bøyd skjerm eller ubetydelig bulk. Og i hvilken tilfeller?.. når jeg VIRKELIg kjører gris på trange skogsveier med høye brøytekanten og mye trær rundt meg! dette er fortsatt på en offentlig vei Syns å huske en viss sutring/klaging på et tidspunkt du ikke fikk kjørt opp eller noe lignende til den lappen du behøvde for å utføre jobben din... Du hadde et låne etc på lastebilen Du er som Gængsta mothafuckka vet vel hva som skjer hvis du mister lappen på personbil? Men så føkkingstøff du er,driter du sikkert i dette :) Anders Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 huff så mange idioter det finnes. nå hinter jeg IKKE BARE til de på filmen! og juristen, 330km/t i tunnel med mc? tviler på den gitt.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 huff så mange idioter det finnes. nå hinter jeg IKKE BARE til de på filmen! Ja jeg vil nominere millhouse i innlegget over deg. Makan til :asshole: Det er så mange som tror de kan putte alle rare meninger rundt folk så fort disse folkene har bryti fartsgrensen. Det er liksom greit fordi hvis man ikke følger fartsgrensene så er man hjernedød, kjempedum, tror man er tøff osv osv. For en moral vi har fått rundt det å bryte fartsgrenser. Vi som har verdens laveste og mest idiotiske fartsgrenser på hele jordkloden. Nei, fak it. Når jeg leser slike innlegg som millhouse sine får jeg lyst til å dra ut å teste toppfarten på bilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iskremmannen Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 mja syntes nå dem godt kunne ha økt grensa med en 10 - 20 Km/T utenfor tettbebygd strøk uten at det haddde gjort noe fra eller til. ok staten eller politiet hadde blitt fattigere men HALOOOOOO ;D Siter Jeg er ny, men alle må vel begynne et sted. Litt sent ute men det har jeg alltid vært. Annet en på skolebenken men der sov jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Ja jeg vil nominere millhouse i innlegget over deg. Makan til :asshole: Det er så mange som tror de kan putte alle rare meninger rundt folk så fort disse folkene har bryti fartsgrensen. Det er liksom greit fordi hvis man ikke følger fartsgrensene så er man hjernedød, kjempedum, tror man er tøff osv osv. For en moral vi har fått rundt det å bryte fartsgrenser. Vi som har verdens laveste og mest idiotiske fartsgrenser på hele jordkloden. Nei, fak it. Når jeg leser slike innlegg som millhouse sine får jeg lyst til å dra ut å teste toppfarten på bilen.. TUSEN takk for at jeg er til inspirasjon... Men hva stopper deg egentlig? Men erindrer ikke at dette inlegget var ment for dine øyne.men selvsagt skal du få lov å kommentere det da... :) Man har kommet til et punkt der man ikke skal kommentere noe NEGATIVT, Alt er fett,bøst,wicked,jæææævlaFETT osv.. haha. Uansett om man satser livet til alle dine medtrafikanter aldri så mye. Man er selvutnevt konge på veien. Vi får møtes en dag,så skal jeg gi deg en god bamseklem. Kanskje lysten på å teste toppfarten forsvinner :hug: Vi vil jo nødig miste en kjernekar som deg til en fjellvegg Med Vennlig hilsen Anders Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Hærre. alt for harry... Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 huff så mange idioter det finnes. nå hinter jeg IKKE BARE til de på filmen! og juristen, 330km/t i tunnel med mc? tviler på den gitt.. Hvorfor tviler du på det? Du vet jo overhodet ingenting om det. Og hva er det egentlig du tviler på? At det var i en tunnel? At det skjedde på en MC? Hvis du på død og liv må vite det, så skjedde det i Nordbytunnelen på en Kawasaki ZX-12R med turbo og ca 320 hk. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riv&Røsk-racing Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Skurk har en måned med ferie ja, men jeg er her fortsatt jeg så. Har sikkert 10 e-postadresser og enda flere IP`s så. På warningene og mail+div. jeg har fått fra mod/admin har det stått "skurk", og IKKE navnet mitt! Siter Du,duu er dum du!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Skulle vært skuddpremie på sånne jævlunger. Hadde jeg bodd der dem kommer fra og vist hvilken bil det var, hadde jeg knust den. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iskremmannen Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Skulle vært skuddpremie på sånne jævlunger. Hadde jeg bodd der dem kommer fra og vist hvilken bil det var, hadde jeg knust den. slem du er ;( Siter Jeg er ny, men alle må vel begynne et sted. Litt sent ute men det har jeg alltid vært. Annet en på skolebenken men der sov jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 dobbeltmoraler opp og ned! Robert, rart ikke videoen når du kjører over rundkjøringer i 50-60km\h med hiluxen har blitt forfulgt da, eller når vi nesten taka etter og ha kjørt forbi en vis 240 i vinter på trang vinter vei. nei, til våren skal det dukke opp flere slike !crazy lunatic" vidoier! Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet November 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 han som blei tatt i 204 km/t nevnt i den artikkelen, egla faktisk politiet opp.. de lå i hekken på han helt opp til 180 før de slo på lysa.. så da stakk han av.. de fikk ei gjennomsnittsmåling på 204, men han kom seg unna. han nekta men de hadde vist spora mobilen hans slik at de visste at han var der til det og det tidspunktet... fikk høre dette av faren! kan politiet gjøre sånt? tenker på at de sporte mobilen hans... er det vanlig? herregud ass... man bør slå av mobilen når man skal kjøre gris, det er jo første bud da. damndamn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 sugekopp er uten tvil forumets største idiot.For en idiot..blir helt målløs...han har i ti år kjørt grus, og han lever enda så da tar han høyde for 10 nye år...håper politiet sjekker denne posten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg