turbotassen Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 Hei Er greit å ha en liten liste over spisesteder/brakker tillaget for sjåfører i norge, så jeg hiver ut de jeg vet om, så kan jo dere legge ut også hvis dere vet om noen? Vestbasen Kristiansund, sjåførbrakke bygning 40. TV/sofaer/kjøkken/dusj/driter m.m godt å varmt Gatekjøkkenet ved Lærdalstunellen på lærdalssiden, sjåførrom med servering i 2. etg. TV og sofaer og mulighet for å ta en blund :) CCB, sjåførrom på basen. Spør i portvakten etter adgangskort, eller i resepsjonen. Er !senger! der, kjøkken, tv, kantine 100 meter unna, dusj m.m Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 Er vel noe lignende på Taverna på Alvdal. Dusj på Hanestad Eget sjåførrom på Shell, Koppang ved tiur`n Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg