Gå til innhold

LMM på 7a

Ranger emnet

Audi Coupe 2,3 20v Q

Anbefalte innlegg

lurer på om det er LMM som er gåen på bilen min. noe som jg tidligere trudde var bankesensor(ene). prøvde bilen uten LMM og merka nesten ikke forskjell. Feilen er at bilen dauer ut til tider på 4000-5000 og oppover, for så og plutserlig komme som den skal igjen og så daue av.akkurat som man mister 100 hester:P hehe.prøvde bilen uten istad, og merka ikke sånn veldig forskjell. litt verre. bilen fjusker ikke, utenom litt på tomgang. den gikk faktisk litt finere på tomgang uten LMM.

noen forslag? LMM som er feil? eller Bankesensor(er) ?

Takker for svar!!=)

* 00 Lexus is 200 TTE

* Audi Coupe 2,3 20V Q. 90mod

* Audi 80 1,8 s 87mod. solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkurat samme feil som på min, de antatte 170hk'ne virker kun innimellom, på min var det ikke lmm,så frykter det er bankesens. må få sjekket det ut snart.. utrolig irriterende.. gå over alle slanger osv se etter om den trekker noe falsk luft..prøv og koble av lamda og se om den går ''reinere''.. min har ingen problemer på tomgang. hvordan er din på tomgang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en som hadde en 90coupe quattro 20v, slet med dette.

den ga et kraftig hakk på 4000rpm, også var det såvidt den klatret derifra.

men den fungerte 1 av 50 ganger, da gikk den som et skudd :D

ta av LMM og rengjøre den? sjekke at den fungerer skikkelig og glir rett. hvis jeg ikke husker feil ang. at det er klafftypen.

hvis det er varmetråd måleren, så sjekk at det ikke har satt seg dritt på trådene.

Seat Leon 1.9 TDI PD

Chevrolet Tahoe SC x

VW Corrado G60 x

Audi 80 x

Jetta GTI x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal prøve å fått sjekket det=) takk for svar!

bilen går litt ujevnt på tomgang ja.

merka ingen ting forskjell på tomgang uten LMM. den gikk bare på litt høyere turtall.

frykter nok at det er en bankesensor eller 2. grusom å skru ute nå også! for de som ikke har en varm plass og stå! hehe

* 00 Lexus is 200 TTE

* Audi Coupe 2,3 20V Q. 90mod

* Audi 80 1,8 s 87mod. solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider