daho Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 For tiden lader turboen 0.5bar Når jeg står stille er den nede på -0.8 Uansett hvem vei jeg skrur på trykk regulatoren så er trykket det samme. Den ble montert av forrige eier. Har tenkt til å gå over motoren, bytte dyser og chip. Men hva er grunnen til at den ikke vil lade mer? Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 når motoren står på tomgang har du vakuum.. turboen lader altså ikke, og du vil ikke få forskjellig utslag på måleren. du må skru trykkregulatoren litt opp å kjøre så du kan se maks turbotrykk. så kan du igjen stille opp eller ned på trykkregulatoren. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet November 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Vet at jeg må kjøre for å se det. Men uansett hvor mye jeg skrur så blir det bare 0.5 bar Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 noe hindrer trykket i å bygges skikkelig opp.... har du en lekkasje noen plass? sjekk manifolder, rør og ventiler. kjør en trykktest da vel. såpevann og trykkluft er det beste. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet November 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Nå funka det. Måtte skru "minus" så når skruknotten nesten faller av så får man trykk.. Så den er vel koblet feil. Enten er det 0.5 bar eller så er det mer enn 1 bar.. Da slapp jeg gassen.. Skal snart få gått over. Men jeg jobber hele denne helgen så blir vel på mandag og tirsdag. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 Høres ut på vakum på tomgang, som du har vakumlekk Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg