klovnster Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 det sier forsåvidt bare noe om GZ da ;) hehe.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biffen071278 Skrevet November 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 nå leverer den us amps 2000w mens GZ leverer 3100w da...vet ikke om det sier noe men har et strømforbruk på 322a i 1ohm full guffe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 åja.. tenkte at den leverte 3000w jeg.. uansett.. skal ikke se deg blind på watt ;) hehe Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biffen071278 Skrevet November 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 nei er klar over det da:) men ikke alle som blir sponset;) men får gode priser på GZ og focal så derfor jeg vurderer dette:) og GZ er vel ikke det værste å satse på hvis man ser bort fra de merkene dreamtm fører som team re-loud bruker. da det hadde vært gøy å bruke noe annet enn "alle" andre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 er ikke så mange med GZ enda nei.. hehe.. bare å prøve det.. men ville heller kjøpt EN dyr amp istedenfor 2 halvdyre :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biffen071278 Skrevet November 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 jo jo men da er neste steg det dobbelte da.,.. noe som blir litt mye for lommeboka akkurat nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 hehe, dobbelt er alltid for dyrt ;) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biffen071278 Skrevet November 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 når man har brukt nestene 10000 på kabler, batteri, demping osv. får det holde med en til ca sånn pris;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 akkurat.. derfor jeg sier du ikke trenger en gz amp og en focal :p Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 EY! Klovn ;) Hvordan kan du påstå at en MD3D spiller mye penere enn den GZ ampen? Det har jeg absolutt nada tro på. Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 har ikke hørt mye gz jeg, noe jeg har skrevet her :p men veit at md3d spiller pent :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sqwannabe Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 GZ har da rimelig kvalitetsbevisste produkter. Hver gang auto-hifi tester noe nytt derfra, så blir det rost i skyene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 har ikke hørt mye gz jeg, noe jeg har skrevet her :p men veit at md3d spiller pent :) Akkurat... Blir bare litt feil å si at GZ'en spiller mye dårligere når du ikke har hørt den. Jeg er faktisk ganske sikker på at du ikke ville lagt merke til noen annen forskjell enn at GZ'en hadde spilt litt høyere. Når det gjelder spørsmålet Focal vs GZ kommer det mest an på hvor mye effekt som trengs... Det er ingen stor forskjell i SQ uansett. Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biffen071278 Skrevet November 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 men kan lydkvaliteten i den GZ ampen måles med focal da? GZ var ment til db drag men fruen vil absolutt ha focal da.. men kan igjen ikke brukes til db drag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 har hørt den gz ampen jeg, og har aldri sagt den spilte mye dårligere.. bare sagt at ,d3d spilte penere :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg