DynaCore Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Noen flere her som driver med trening aktivt? Tenker da på styrke. Selv skal jeg prøve å stille i AF -180 på Sandefjord Open neste år, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Kult! Stilt før? Selv trener jeg 3 ganger i uka. Men ikke sann bloseriøst,bare trener sammen med kompiser og har det gøy:) Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet November 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Kult! Stilt før? Selv trener jeg 3 ganger i uka. Men ikke sann bloseriøst,bare trener sammen med kompiser og har det gøy:) Har ikke stilt i noe slikt før nei.. Kun "lokalt"... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Tenkte å "begynne" igjen.. Drev aktivt med roing før med scullere samt fotball og karate.. Drev mest seriøst med roing. Men funderte å begynne på treningssenter og få fram go musklene igjen, da de nå er blitt kamuflert:P =) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet November 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Du har vel et godt grunnlag, og sikkert en kurrant rygg/biceps med tanke på roinga! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Du har vel et godt grunnlag, og sikkert en kurrant rygg/biceps med tanke på roinga! Kan ikke "klage" men er ikke noe sinnsykt. Må bare få den giddeslause ræva mi til å begynne igjen xD Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 Driver ikke med noe konkurranse nei, trener 3 dager i uka bare for å få litt form på kroppen. Morsomt å trene når man ser framgang på kroppen, og framgangen på hvor mye jeg klarte å ta før og etter at jeg begynte. Men nå i det siste så har det gjort veldig vondt i under armen etter at jeg gikk opp en kg på hver arm, gjør vondt i selve beinet kjennes det ut som. Har du peiling på hva det kommer av? Har hatt en liten pause fra september til november med treningen. Jeg driver mest med 5 ganger 5 i styrkeløft. Takk for svar! Mvh Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 Kan høres ut som senebetennelse, men snakk med en fysioterapaut for sikrets skyld:) Hvordan ser programmet ditt ut Dynacore? tar du mange dips/chins? :) Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 Jeg trener. Løfter gaffler. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 Ække så feit at jeg trenger trening jeg. Spiser hva faan jeg vil, så mye jeg vil uten at vekta forandrer seg. 70kilo uansett og har ingen problemer med å bevege meg. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 Skal begynne nå, igjen tenkte jeg. 5 år siden jeg så mye som har sett på en hantel eller vektstang. Trente fra jeg var 13 til 20... Ble litt skader av å begynne så tidlig, kan man si. Eier ikke statisk styrke da jeg får kramper veldig lett. Men, tenkte å begynne på kaliber(trondheim), da det er et rent fitness og bodybuilding senter. Får vel opp motivasjonen lettere da, tenker jeg. Flere her som trener der? Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 Sku fått deigræva mi ut av stolen og trent ja... :P Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 Trena mye i perioder før, og vuderer å begynne igjen. Men det som holder meg tilbake er at før trena jeg sammens med en kamerat og vi hadde et lite treningsstudio for oss selv. Alle kjente og venner trener nå på et sted jeg syntes er dårlig/lite, veldig dyrt og man må binne seg i 1 år :S Dem har heller ikke fribenk, noe som jeg syntes er det beste\morsomste :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Begynte og trene for 3 uker siden på Friskhuset. Går mest i løping og sånn kjedelig drit. Men løfter vekter i ny og ned også. Går dit 3 ganger i uka sammen med to kompiser, men skal vel øke til 4-5 ganger nå snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Prøver å komme igang igjen. Har gått ned nesten 10 kg nå. Og jeg som skal opp i vekt da... faen. Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg