Rabies Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 mange som påstår at det ikke er noe problem å gå på kreatin konstant da. Men hva er egentlig problemet med det? Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 hvordan bruker man creatin da? bruker nutrilab.. en mnd av, en mnd på? hvor mange ganger om dagen og sånn? Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R666 Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Gikk ikke på creatin sammenhengende i 1,5 år. Kjører perioder med det vettu,skal jo lese instruksene. Dessuten er det vel ingen som kan dokumentere at det er skadelig å gå på den sammenhengende heller :p Creatin mikses med vann og styrtes,det smaker sand!!!Hvor ofte etc kommer an på hvilket produkt.Anbefaler å blande det ut med juice. Begynner smått med trening igjen på mandag,14 dager oppvarming før jeg skal begynne tyngre løft. Da kommer jeg til å kjøre på med Prozyme,crea force,creatine og efa omega. Siter GT - R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 hvor mange ganger om dagen tar man det? Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet November 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Creatin mikses med vann og styrtes,det smaker sand!!!Hvor ofte etc kommer an på hvilket produkt.Anbefaler å blande det ut med juice. Kreatin skal taes en halvtime før, og rett etter trenings sammen med karbohydrater. Dette for optimalt opptak... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet November 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Da kommer jeg til å kjøre på med Prozyme,crea force,creatine og efa omega. Kan du forklare hvorfor du tar de forskjellige varene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Trener 4 ganger i uken..om alt klaffer..trener to delt program.. har hatt dette programmet sidn mai og fått bra resultater.. økt bra i volum og styrke...er nå oppe i 93 kg..1,84 høy ... så spiser whey isolate + karbo fuel+ kreatin.. så veldig fornøyd ( + jeg fester en del,men allikavel hatt bra resultater) noe som de sier man ikke skal ha ..men gøyå diskutere trening :) Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Kreatin skal taes en halvtime før, og rett etter trenings sammen med karbohydrater. Dette for optimalt opptak... har hørt 4 ganger om dagen. eller er kommer det ann på type creatin? Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Jeg drev med litt styrketrening for ett par år siden, men så ble det litt glemt. Og så ble fruen gravid og noen sympatikilos har lurt seg på. Ser det er flere her som har litt greie på trening så tenkte jeg kunne få noen råd her :) Jeg er 183cm, og veier nå ca 93-94kg. Har relativt kraftig benbygning så jeg må bli mager om jeg skal komme meg ned på ideal vekta mi. Noen som har noen gode råd for å gå ned noen kilo uten å ty til treningsstudio? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 trener på musehullet:p Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet November 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Noen som har noen gode råd for å gå ned noen kilo uten å ty til treningsstudio? Spis sunt, og ikke sitt på rævva hele kvelden... Det er det som skal til;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet November 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 har hørt 4 ganger om dagen. eller er kommer det ann på type creatin? Visst du vet hva kreatin er og gjør så skjønner du når du bør ta det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Jeg kjente en fyr som ikke helt forstod poenget med kreatin. Han stappa i seg store mengder kreatin minst tre ganger om dagen og forventa å bli stor og sterk, men dreit elegant i å trene. Blei han stor og sterk? Nei, men stor og FEIT, dét blei han :) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Spis sunt, og ikke sitt på rævva hele kvelden... Det er det som skal til;) Sitter svært lite på rævva da jeg må løpe etter ungen hele tiden :) Men er det en spesifik type trening som du kan anbefale? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Som nevnt tidligere er den beste treningen for vektreduksjon bærende trening som jogging, sykling o.l. der du involverer størst mulig del av muskelmassen med lav intensitet over lang tid. Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg