fast_740 Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Ække så feit at jeg trenger trening jeg.Spiser hva faan jeg vil, så mye jeg vil uten at vekta forandrer seg. 70kilo uansett og har ingen problemer med å bevege meg. samme her^^ Sliti i mange år med å legge på meg... men nå, etter jeg har flytta til haugesund har jeg gått opp 10kg! Jeg trener også. Ikke noe sykt, men bare for å holde kondisen litt oppe! Siter Biler nå: 1990 740(FK,940 etc) 1973 144(bruksvogn) 1987 740 (bruksvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet November 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Men nå i det siste så har det gjort veldig vondt i under armen etter at jeg gikk opp en kg på hver arm, gjør vondt i selve beinet kjennes det ut som. Har du peiling på hva det kommer av? Mvh Trener du 5x5 har jeg et forslag, og kanskje grunnen til at du sliter. Jeg har samme problemet med skuldra mi. Kjører jeg korte tunge sett, bli den vond etter et part treninger. Det jeg pleier å gjøre, er å kjøre høyrep. sett.. Trener du feks bicepscurl med hantel tar du 10-12 rep isteden for 5, som du gjør. Du må selvfølgelig løfte lettere. Dette er med på å isolere "skaden". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet November 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Kan høres ut som senebetennelse, men snakk med en fysioterapaut for sikrets skyld:) Hvordan ser programmet ditt ut Dynacore? tar du mange dips/chins? :) Jeg har ikke noe fast program. Men deler som regel inn dagene i rygg/biceps, bryst/triceps, og føtter en dag. Mage, skuldre/nakke og andre støttemuskler baker jeg inn i dagene jeg føler det er riktig. Ei stund siden jeg har testa dips og chins nå, men sist klarte jeg 24 chins og 38 dips. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Driver å hopper litt på ski for moroskyld. Blir ikke akkurat like bra som i "yngre dager", da man trente 10-12 økter i uka Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Selv skal jeg prøve å stille i AF -180 på Sandefjord Open neste år, Hva er Af -180? Selv har jeg ikke trent mer enn 7-8 mnd seriøst med styrke i mitt liv. Men har ikke trent på 6-7 mnd nå..tenkt å begynne litt til våren igjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet November 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Hva er Af -180? Selv har jeg ikke trent mer enn 7-8 mnd seriøst med styrke i mitt liv. Men har ikke trent på 6-7 mnd nå..tenkt å begynne litt til våren igjen.. AF -18+ er Athletich Fitness for de under 180cm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 og innebærer vel konkuranse i dips, chins og roing + en fysikk runde ? :) Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Ang. trening, noen som har link eller lingnende til et ok treningsprogram? Er ute etter å legge på litt muskler på armer og skuldre, men først og fremst å ta av "noen" kilo :P Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 For å gå ned i vekt bør du tenke ''bærende'' trening. Dvs løping, sykling o.l. der du bruker din egen kropsvekt som belastning og involverer størst mulig del av den muskelmassen. Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 For å gå ned i vekt bør du tenke ''bærende'' trening. Dvs løping, sykling o.l. der du bruker din egen kropsvekt som belastning og involverer størst mulig del av den muskelmassen. Ah, takk! Da blir det å investere i sykkel:w00t Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Trener ikke så mye, men driver alikevel ganske aktivt med kroppsbygging. Veide under 70 kilo for 10 år siden, men har nå klart å presse meg opp i nesten 110. Kjører på med diett bestående av mye karbohydrater og sukker, og beveger meg minst mulig slik at ikke jeg skal få belastningsskader på knær/ankler. Med unntak av høyre hjernehalvdel og høyre pekefinger er dog kondisjonen noget skral... :cheers: Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Noen som har tips for å trene ryggen? Jeg er tynn som en strek, og har aldri trent noe spess. Problemet er at jeg har en svak rygg, spess etter at jeg fikk meg en knekk i korsryggen får ett år siden. Kunne tenkt meg å fått litt sterkere rygg, og kanskje retta meg ut litt i samme slengen:P Har ganske lut holdning, dvs overkroppen er litt foroverbøyd. Irriterende! Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet November 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Noen som har tips for å trene ryggen?Jeg er tynn som en strek, og har aldri trent noe spess. Problemet er at jeg har en svak rygg, spess etter at jeg fikk meg en knekk i korsryggen får ett år siden. Kunne tenkt meg å fått litt sterkere rygg, og kanskje retta meg ut litt i samme slengen:P Har ganske lut holdning, dvs overkroppen er litt foroverbøyd. Irriterende! Ro og dra øvelser er kung for ryggen. Feks nedtrekk bredt/smalt: Chins: roing med kabel: En arms hantelroing: Rygghev er ganske kurrant om du har dårlig rygg: Også har du den beste baseøvelsen som er markløft. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Trener ikke så mye, men driver alikevel ganske aktivt med kroppsbygging. Veide under 70 kilo for 10 år siden, men har nå klart å presse meg opp i nesten 110. Kjører på med diett bestående av mye karbohydrater og sukker, og beveger meg minst mulig slik at ikke jeg skal få belastningsskader på knær/ankler. Med unntak av høyre hjernehalvdel og høyre pekefinger er dog kondisjonen noget skral... :cheers: Hahaha, dust :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet November 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Trener ikke så mye, men driver alikevel ganske aktivt med kroppsbygging. Veide under 70 kilo for 10 år siden, men har nå klart å presse meg opp i nesten 110. Kjører på med diett bestående av mye karbohydrater og sukker, og beveger meg minst mulig slik at ikke jeg skal få belastningsskader på knær/ankler. Med unntak av høyre hjernehalvdel og høyre pekefinger er dog kondisjonen noget skral... :cheers: Et inntak av raske carbs etter trening er jo aldri dumt, så noe har du lært iløpet av de 10 årene som kroppsbygger da;):mat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg