sugekopp Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Jeg husker fa i fjor at det en spesifik periode på året nesten var populært å velte lastebiler på veien! Det var omtrent en velt annenhverdag i nesten 3 uker! virker osm om det er i gang igjen! hvordan i helvete klarer folk dette? Hadde jeg vært fast innstilt på å velte en bil hadde jeg ikke klart det da en gang! enda værre på rette veier...! http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=185796 http://www.rb.no/lokale_nyheter/article3132296.ece Regner med at det blir en del til fremover! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Jeg skjønner at noen klarer å velte på en svingete og jævlig fjellovergang.. men hvordan klarer man å velte på E6?? Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Jævlen har sikkert sovna bak rattet, 90 på cruise.. kommet litt i veikanten våkna brått av stripene og vrengt over Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Er en sving rett borti her, der ligger lastebilene strødd gjennom hele vinteren.. Skjønner ikke hvordan de klarer det i en så brei og lite skarp sving, men det er tydeligvis mulig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 På samme måte som folk klarer og krasje bilene sine på motorveien.. Folk er uoppmerksomme, og sovner fra tid til annen.. Sånt skjær.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Roger Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Den containerbilen har trolg hatt løfteredskpet sitt litt for høyt.Er kjent blant oss sjåfører den undergangen ,er trang men det går.Har en kollega som kjørte med min scania 93 og hadde lagt kranen på planet litt for høyt og vips nesten velt men det gikk bra bortsett for noen reprasjoner på kranen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 joda seff.. vet jo HVORFOR han velta. men hvordan faen får du til å drite deg ut sågodt:) Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg