Gå til innhold

Noen sørlendinger som kan fortelle om trafikkskolen(e) dere brukte?

Ranger emnet

vidar90

Anbefalte innlegg

har vert borti lillesand trafikkskole og de er trege og har gitt meg et veldig dårlig inntrykk

så jeg gidder ikke ha mer med de å gjøre. planen har til nå vert eikeland trafikksole, men fikk beskjed idag om at de ikke har noen ledige timer får om et halvt år...

noen som kan anbefale en trafikkskole som ligger i eller mellom Kristiansand og grimstad?

SAAB 900SE ´95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok Yess trafikkskole og dem er najs. iaffal i mandal men du må nesten sa hvor mange trafikk skoler som er i byen din og spørre evnt. Venner rundt 18- 20 om hvor dem tok lappen og hvor mye dem brukte på den.

Jeg er ny, men alle må vel begynne et sted. Litt sent ute men det har jeg alltid vært. Annet en på skolebenken men der sov jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg brukte UFO, følte jeg betalte unødvendig mye...

A4 skal visst være bra, og står du på oppkjøringa får du låne en mini for en dag:) betaler bare for bensinen du bruker..

men du bor jo på birkeland. mye trulig du må komme deg inn til byen da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE kristiansand trafikkskole i hvertfall. Blodsugere! Etter 10 lapper slengt i dass og ikke å ha BEGYNT på det obligatoriske. ''Nei, du er nok ikke klar for det enda...'' bull! Bytta til UFO, 4 måneder, lappen i lomma:D

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE kristiansand trafikkskole i hvertfall. Blodsugere! Etter 10 lapper slengt i dass og ikke å ha BEGYNT på det obligatoriske. ''Nei, du er nok ikke klar for det enda...'' bull! Bytta til UFO, måneder, lappen i lomma:D

au da.. har vert i kontakt med de, sende akkurat en mail om at jeg ville at de skulle lage en plan for meg. hmm, får vell kontakte ufo da.

SAAB 900SE ´95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er ikke kjøreskolen det kommer an på, det er kjøreLÆREREN.

Chris på Kr.sand Trafikkskole er en dyktig fyr hvertfall.

Word! Hadde Bernt på ABC på billappen, så jeg var ikke i tvil om hvem jeg skulle gå til for å ta MC-lappen. To timer over det obligatoriske, og jeg kunne såvidt kjøre moped fra før av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde reidar daland på ufo.. utrolig hyggelig type. men følte jeg betalte litt mye, og hadd en del flere timer enn "de andre". også en som heter birger på ufo, han hadde kompisen min, tussi89 på BF.. tror han kom oppimot 30 lapper. og han KAN kjøre... han har kjørt overalt og nesten hver dag siden han blei 16... + jordebil fra før av, men det teller jo ikke på trafikkskills.

samma f. reidar var en jævla bra type, trivelig kar, men følte de tok alt for mye.. han var forøvrig heilt rå på å skaffe oppkjøring.. strøyk på første, og fikke egentlig igjen 3 mnd etter forrige oppkjøring. men han huka inn 3 nye oppkjøringer for meg som var bedre enn det! noe jeg synes var heller verdt å betale litt mere for. endte opp med ny oppkjøring 3 dager etter sperrefrist.

tror lappen kom på 23000 for min del, da medregnt at jeg strøk ei gang.

men a4 turte jeg ikke ta hos, siden meg og bestevennen min blei bøsta av han i å race rundt i bil som 15åringer... han var ålreit som bare gav oss en skjennepreken.

men konge å få låne bil en dag da, av a4. bare dumt egenandelen er på 11000:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE kristiansand trafikkskole i hvertfall. Blodsugere! Etter 10 lapper slengt i dass og ikke å ha BEGYNT på det obligatoriske. ''Nei, du er nok ikke klar for det enda...'' bull! Bytta til UFO, måneder, lappen i lomma:D

hmm, etter å ha spurt begge fant jeg ut at kristiansand trafikksole (iallefall kontordama) mener at man skal begyne 8 måneder før man har som mål å få den. ufo sa 4. så virker jo for det stemmer det, rabies.

SAAB 900SE ´95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det er en Driver kjøreskole i nærheten der, kan jeg anbefale den.

Det er en veldig bra kjøreskole, hvertfall de jeg har sett en del på.

Kjørte selv på Driver i Strømmen, og konseptet skal være det samme overalt.

Det de er intr i er å få deg til å få lappen, med minst mulig kostnader for din del.

¤~DeviGirl~¤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • 1 year later...
har vert borti lillesand trafikkskole og de er trege og har gitt meg et veldig dårlig inntrykk

så jeg gidder ikke ha mer med de å gjøre. planen har til nå vert eikeland trafikksole, men fikk beskjed idag om at de ikke har noen ledige timer får om et halvt år...

noen som kan anbefale en trafikkskole som ligger i eller mellom Kristiansand og grimstad?

Yess Trafikkskole i Mandal anbefales. Der får du sannsynligvis Sørlandets ærligste og dyktigste sjåførlærer, Håkon Manneråk. Han har skikkelige biler og du betaler ikke mer enn nødvendig.

Buick Century LTD 3.8 Turbo 1979 * VW Jeans 1974 * Mazda E2200 1991

Lenke til kommentar
Del på andre sider