KristianG Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 (endret) Heisann! Etter å ha måttet søkt hver bidige gang jeg skal se på en golf her som blir gjort noe med, ser jeg meg nå lei og starter derfor en samletråd. Alle som vil ha golfene sine her, kan sende meg lenke på PM og jeg vil legge den til. Bare sånn for syns skyld, har jeg lagt til noen av G3'ene her: Bilforumets golfprosjekter: Burny: Min Golf 1.6 GL EspenS': Golf III Gti Prosjektet til Golf 3 GTD Special......! KristianG: Prosjekt Stormgrå! Kris88 : Prosjekt VR6 Marvil: Min nye Golf III McBabanans nye pendlergolf Mordi87 Golf 2.0lgti 8v RedLightnings Golf Joker '98 modell Silje_L: Min Golf 3, Gti 8v Sn0mann sin Golf 1.8CL Spiitfire: '96 mod Golf crystal clear optic sYmpoZiuM: Min Golf III 93 1.6GL Volvo-r-sport - Min Golf (blitt prosjekt gitt) Vr6 Powers: Min Golf VR6 xGrape - Prosjekt: Rogue zeebys Golf GTI 2.0L 92 Prosjekt Sånn. Noen av disse er kanskje avsluttet som prosjekt, men jeg syns likevel vi skal prøve å samle flest mulig. Eksteriør: Cleaning av front- og bakfanger! Hvordan fjerne/sette på leppe på frontfanger Lage egne tåkelys til frontfanger Gjør om originale hvite tåkelys til klare Tinted E-Codes Hvordan ta av frontfanger Bytte av speil Interiør: Modifisering av tåkelysbryteren Inspirasjon: Interiørtråden! Inspirasjon til folket De feteste felgene dere har sett til Golf III Motor og slike ting: Bytte av bensinpumpe Endret April 4, 2011 av KristianG Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Heihei! så bra. tenkte på noe av det samme. også en sånn " FAQ " der du henviser deg til de typiske spørsmålene og lager en liste, sånn som på vwvortex sin MKIII forum ( begynner å bli gammel den nå, fleste bildene er borte :\ ) Mvh Aksel Hanssen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet November 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Ja, jeg syns vi kan få til noe sånn. Den tråden som er klistret med DIY saker, syns jeg er altfor rotete. Vi kan godt ha den, men vi burde organisere den bedre. Dette er noe jeg er villig til å ta på meg, og gjøre bedre. Edit: Gi meg gjerne respons. Hilsen KristianG :) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 Fint tiltak!:) Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiitfire Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 Godt jobbet. Deilig å slippe å søke på prosjektene for å finne inspirasjon :) Her har man det meste i en tråd Siter 1967 VW boble Cabrio *Solgt* 1984 VW golf mk2 GTD. *Solgt* 1996 VW golf MK3 TDK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Du kunne jo vært snill å tatt med min å da :P Tænk yu;D Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HERBIE Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Kjempebra:) Siter 74 Mod Golf 1 65 Mod T1 Boble 73 Mod T3 Variant X 84 Mod Polo Derby X 86 Mod "Racetech" Caddyen X 86 Mod Golf 2 "vinterbil" X 93 Mod Golf 3 GTI 16V X 91 Mod Corrado Vr6 X 99 Mod Golf GTI 20V Turbo X http://www.algard-gatebilklubb.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Desember 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2007 Du glemte denne tråden: http://www.bilforumet.no/golf-iii/112571-prosjekt-rouge.html Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 Den er nå lagt til! :) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 lyst å ta med min også? ;p er i signaturen:) Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 min gamle ligger i signatur =) Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 Da var sYmPoZiuM og Sn0manns golfer også lagt til i listen. :) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cerwin_ Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 ey! dette var smart:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy001 Skrevet August 6, 2009 Rapporter Share Skrevet August 6, 2009 Hvis du vil ha inn litt om rustsveising på G3, har jeg 2 prosjekter her: http://www.mamut.net/luftvann/rustsveising_golf-3.pdf http://www.mamut.net/luftvann/golf94.pdf I løpet av høsten blir det 3 til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfur Skrevet Februar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2010 tenkte jeg skulle legge ut noen bilder å se hva folk syntes:) kjøpte den for et par uker siden=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg