Dans2ur Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 kan jeg kjøre uten den lille reima som sitter foran den store reima.tror den kalles servo reim. får den ikke av uten å klippe den av tror jeg.skal ha på mindre ladehjul å lengre reim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 Du får jo selvfølgelig av reima om du løsner på strammeren, og innfestninga på servopumpa. Men ja, du kan klippe den og kjøre uten servo. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 sikker på at det er å anbefale? det å kjøre uten servo? Hydraulikken min begynner å frøse olje overalt, hvis servopumpa ikke går, DVS svinge mye uten motor igang. oljen frøser overalt i motorrom, men hovedsaklig fra reservoar for hyd.olje Dessuten tror jeg tannstang blir mye fortere slitt uten oljetrykk... Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Klart han kan, men å anbefale gjør ikke jeg...... Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg